تصاویر سفر غیرمترقبه پوتین به دمشق ، جزئیات ملاقات روسای جمهور سوریه و روسیه

به گزارش مرد کوچک، ریاست جمهوری سوریه اظهار داشت ریاست جمهوری روسیه در سفری از پیش اعلام نشده وارد دمشق شد.

تصاویر سفر غیرمترقبه پوتین به دمشق ، جزئیات ملاقات روسای جمهور سوریه و روسیه

از سفر با تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: ریاست جمهوری سوریه اعلام نمود ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز سه شنبه 17 دی ماه وارد دمشق شده و با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه ملاقات و گفت وگو نموده است.

براساس اعلام کرملین، رئیس جمهوری سوریه از پوتین بابت سفر به کشورش و یاری در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد. بشار اسد در جریان این ملاقات ابراز اطمینان کرد که روسیه در مبارزه با تروریسم و برقراری صلح به سوریه یاری خواهد نمود.

طبق اعلام کرملین، پوتین و بشار اسد درباره بازیابی تمامیت ارضی سوریه گفت وگو کردند. کرملین اعلام نمود، پوتین در مقر فرماندهی ارتش روسیه در دمشق با اسد ملاقات نموده است. پوتین اعلام نمود: ما گام بزرگی را در بازسازی سوریه و حفظ تمامیت ارضی آن برداشته ایم.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت: ولادیمیر پوتین از فرودگاه به سمت مرکز فرماندهی نیروهای مسلح روسیه در سوریه رفت. بشار اسد در این مرکز فرماندهی به رئیس جمهوری روسیه ملحق شد و آن ها اطلاعاتی از شرایط نظامی در سراسر سوریه دریافت کردند و بعدا مذاکرات دوجانبه برگزار کردند.

پسکوف گفت: پوتین در جریان این مذاکرات با بشار اسد، گفت واضح است پیشرفت زیادی در راستای بازیابی تمامیت ارضی و حق حاکمیت سوریه صورت گرفته است. رئیس جمهوری سوریه هم از پوتین بابت یاری در مبارزه با تروریسم و احیای زندگی مسالمت آمیز در سوریه تشکر کرد.

پوتین در جریان سفرش به دمشق در چند پایگاه نظامی ارتش روسیه و سوریه حضور یافته و در خیابان های این شهر نیز گشت زنی نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 662

به "تصاویر سفر غیرمترقبه پوتین به دمشق ، جزئیات ملاقات روسای جمهور سوریه و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر سفر غیرمترقبه پوتین به دمشق ، جزئیات ملاقات روسای جمهور سوریه و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید