به زودی ابزار رسمی ساخت ماد به ویچر 3 اضافه خواهد شد

به گزارش مرد کوچک، بازی ویچر 3 (Witcher 3) یکی از برترین عناوین ساخته شده در سبک نقش آفرینی است که در سال 2015 میلادی منتشر شد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و شرکت سی دی پراجکت رد را به یکی از برترین شرکت های سازنده بازی تبدیل کند. موفقیت ویچر 3 به حدی زیاد بود که شرکت سازنده تا چندین سال از آن پشتیبانی کرد و دو بسته الحاقی بسیار قدرتمند برای ویچر 3 عرضه کرد.

به زودی ابزار رسمی ساخت ماد به ویچر 3 اضافه خواهد شد

زمانی که بحث از ماد (Mod) می گردد، کمتر کسی به بازی ویچر 3 فکر می نماید. به علت اینکه این بازی به طور رسمی از ماد پشتیبانی ننموده و نصب ماد های مختلف در آن کاری به شدت سخت است. حال شرکت سازنده اعلام نموده که در سال 2024 میلادی پشتیبانی از ماد را به این بازی اضافه خواهد نمود. همینطور اینکه حالت ماد ادیتور (Mod Editor) نیز به بازی اضافه خواهد شد که باعث می گردد ویچر 3 به خوبی پذیرای آن باشد.

اضافه شدن ماد ادیتور به بازی ویچر 3 باعث می گردد که کاربران بتوانند تجربه خود را به طور کامل شخصی سازی نمایند. همینطور اینکه اکثراً مادها به وسیله هواداران یک بازی ساخته می شوند و آن را بیشتر توسعه می دهند. در نتیجه با داشتن ماد ویچر 3 دوباره زنده شده و تغییرات زیادی خواهد نمود.

ابزار و پشتیبانی از ماد در سال 2024 میلادی در یک به روزرسانی و به صورت رایگان برای کاربران کامپیوتر عرضه خواهد شد. به طور کلی اینکه شرکت سازنده تصمیم گرفته برای یک بازی 8 ساله ابزار تغییر ماد را اضافه کند کمی عجیب است ولی اینطور که به نظر می رسد سی دی پراجکت رد میخواهد بازی ویچر را زنده نگه دارد. در نتیجه این شرکت پشتیبانی از ماد را به ویچر 3 اضافه نموده تا مانند اسکایریم (Skyrim) عمر آن را به شدت افزایش دهد.

بازی ویچر در حال حاضر هم مادهای بسیار زیادی دارد. با این حال این مادها در روند اصلی بازی تغییر ایجاد ننموده و در اصل تجربه ویچر 3 را راحت تر و گاهی بهتر می نماید. در نتیجه تا الان با دانلود هرکدام از مادها شما می توانستید بازی را از لحاظ گیم پلی یا گرافیکی بهتر کنید. نکته منفی اینجا بود که به علت نبودن ابزار ماد نصب این موارد بسیار سخت بوده و اکثراً هم مسائل زیادی داشتند.

حال با اضافه شدن ابزار رسمی پشتیبانی از ماد، طراحان می توانند محتوای گسترده تر و بیشتری را طراحی نمایند. همینطور اینکه نصب آن اصلاً سختی خاصی نخواهد داشت و تجربه بسیار خوبی را به کاربران ارائه خواهد داد. در اصل این حالت تازه به کاربران اجازه خواهند داد تا بازی ویچر را از همواره بزرگ تر نموده و خود را به بهبود گیم پلی یا مواردی از این دسته محدود ننمایند.

اگر شما به عناوینی مثل اسکایریم توجه کنید، مادها به حدی زیاد هستند که بعضی به یک بازی کاملاً جداگانه تبدیل شدند. برای مثال بازی شهر گمشده (Forgotten City) در ابتدا یکی از مادهای اسکایریم بود که با توجه به استقبال بسیار خوبی که از آن شد، تبدیل به یک بازی کاملاً تازه شد. در نتیجه ویچر 3 نیز پتانسیل این موضوع را دارد و افزوده شدن ماد به بازی امکان دارد که ایده های بسیار خوبی به طراحان ویچر بدهد. در نتیجه این افراد می توانند در بازی بعدی این مجموعه از ایده های سازندگان ماد استفاده نمایند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2276

به "به زودی ابزار رسمی ساخت ماد به ویچر 3 اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی ابزار رسمی ساخت ماد به ویچر 3 اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید