شعبه تازه کوجیما پروداکشنز برای فعالیت در حوزه سینما و موسیقی تأسیس شد

به گزارش مرد کوچک، بالاخره هیدئو کوجیما به یکی از آرزوهای دیرینه خود رسید. استودیوی کوجیما پروداکشنز به صورت رسمی اعلام نموده که میخواهد حوزه فعالیت خود را توسعه دهد و بخش جدیدی را تأسیس کند که به موسیقی، سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی اختصاص داده شده است.

شعبه تازه کوجیما پروداکشنز برای فعالیت در حوزه سینما و موسیقی تأسیس شد

هرکسی که به آثار کوجیما علاقه داشته باشد یا حتی آشنایی کوچکی با او و آثارش داشته باشد، این را می داند که کوجیما علاقه وافری به سینما و موسیقی و به صورت کلی رسانه های دیگر دارد. او حتی قبل از اینکه به دنیای بازی سازی ورود کند، رویای ساخت فیلم را در سر می پروراند. به نظر می رسد او اکنون به این رویا دست یافته است.

این بخش نو که در شهر لس آنجلس در استان کالیفرنیا واقع شده است، به گونه ای طراحی شده است که بازی های این استودیوی بازی سازی را به دیگر مدیوم های فرهنگ عامه ببرد. این تیم و بخش نو قرار است به وسیله رایلی راسل (Riley Russell) راهنمایی گردد. نکته جالب این است که او پس از حدود 28 سال حضور در سمت های مختلف در پلی استیشن از جمله مدیر ارشد حقوقی و معاون امور تجاری به کوجیما پروداکشنز پیوسته تا این بخش نو را راهنمایی کند و کوجیما پروداکشن را به جهت تازه ای ببرد.

راسل درباره این موضوع می گوید: بخش نو وظیفه دارد با متخصصان خلاق و بااستعداد در تلویزیون، موسیقی، فیلم و بعلاوه چهره های آشناتر در صنعت بازی های ویدیویی کار کند. به عنوان اساسنامه کاری استودیو، هدف ما توسعه و توسعه دسترسی به دارایی هایی است که در حال حاضر در اختیار استودیو کوجیما پروداکشنز قرار دارند و بعلاوه اینکه بتوانیم آن آثار را جزئی از فرهنگ عامه کنیم و به مخاطبان آن بیفزاییم. اگرچه ما یک سازمان جهانی هستیم، تیم توسعه کسب و کار نو در لس آنجلس، کالیفرنیا متمرکز خواهد بود. ما واقعا هیجان زده ایم و مشتاقانه منتظریم تا با برترین استعدادهای تفریح که می توانیم در تمام صنعت های مختلف تفریح کار کنیم.

یوشیکا فوکودا، مدیر توسعه کسب وکارهای کوجیما پروداکشنز در ادامه این صحبت ها بیان نموده است: پیدا کردن راه های نو برای سرگرم کردن، تعامل و ارائه ارزش های تازه به هواداران خود در دنیای داستان سرایی که به سرعت در حال تغییر است، امری لازم است. این بخش نو، استودیوی ما را به حوزه های بیشتری خواهد برد و روایت های خلاقانه ما را در محیط هایی به غیر از بازی های ویدیویی ارائه می نماید و راه هایی را برای هواداران ما ایجاد می نماید تا آن ها بتوانند در این فضاهای نو ارتباط برقرار نمایند و خود را در آن غوطه ور سازند.

کوجیما در گذشته هم بیان نموده بود که در آینده دوست دارد علاوه بر ساخت بازی های ویدیویی، در استودیو کوجیما پروداکشن به ساخت فیلم و دیگر آثار هنری هم بپردازد. به همین دلیل، توسعه کوجیما پروداکشنز و فعالیت آن ها در این حوزه های ذکرشده عجیب نیست اما نکته قابل توجه این است که کوجیما پروداکشنز به عنوان یک استودیو مستقل چه سرمایه هایی را در اختیار دارد که توانسته خود را در این میزان توسعه دهد و در مدیوم های دیگر هنری هم فعالیت کند. از این رو، شاید پشت پرده همکاری هایی و پشتیبان هایی وجود داشته باشد که در این راه به کوجیما یاری نموده اند.

هرچند این فقط یک حدس و گمان است و ممکن است کاملا خلاف آن رخ دهد اما از آنجایی که پلی استیشن در گذشته هم با کوجیما پروداکشنز همکاری داشته و به تازگی هم مدیر استودیوهای داخلی سونی اشاره هایی به همکاری های قبلی با این استودیو انجام داده، شاید شرکت سونی هم در این جهت نقشی داشته باشد و حداقل در زمینه ساخت فیلم یا بخش های دیگری همکاری خاصی را تدارک دیده باشد. مهم تر از این ها، باید در نظر گرفت که سیاست کلی سونی هم در این چند مدت تأکید به رشد پتانسیل بازی های خود بوده و به همین دلیل آن ها بازی های خود را در دیگر مدیوم ها هم آورده اند که نمونه آن فیلم آنچارتد است. این دقیقا کاری است که کوجیما هم می خواهد انجام دهد.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2067

به "شعبه تازه کوجیما پروداکشنز برای فعالیت در حوزه سینما و موسیقی تأسیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه تازه کوجیما پروداکشنز برای فعالیت در حوزه سینما و موسیقی تأسیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید