بازسازی ویلا: ببینید: الدن رینگ با گرافیگ بازی های پلی استیشن 1 بازسازی شد!

به گزارش مرد کوچک، الدن رینگ یک اثر فوق العاده چشم نواز است که از سخت افزار های مدرن به خوبی بهره برده است. با این حال اگر طراحان این بازی به فناوری های دهه 90 میلادی محدود می شدند، چه اتفاقی می افتاد؟ این سوال جالبی است که در پس مفهوم دیمیک (demake) گنجانده شده است؛ زمانی که یک توسعه دهنده، بازی ها را به گونه ای بازسازی می نماید که گویی برای یک پلتفرم قدیمی طراحی شده اند.

بازسازی ویلا: ببینید: الدن رینگ با گرافیگ بازی های پلی استیشن 1 بازسازی شد!

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به تازگی یک یوتیوبر و طراح سه بعدی با نام Hoolopee، ویدیویی از الدن رینگ با گرافیک قدیمی جهت ادای احترام به این بازی منتشر نموده است. این در واقع تریلر نسخه ای از بازی است که هرگز عرضه نخواهد شد و در توضیحات آن آمده که این اثر روی 8 دیسک می آید و با نرخ فریم 5 اجرا خواهد شد. این تریلر در واقع بازسازی سکانس هایی از چندین تریلر رسمی الدن رینگ است که هم بخش های سینماتیک و هم گیم پلی را به نمایش می گذارد. برای مثال، صحنه های متعددی وجود دارند که شکستن حلقه الدن را نشان می دهند و از طرفی شاهد مبارزات و سوارکاری در دنیای زیبا و بزرگ بازی هستیم. همه این بخش ها با گرافیکی مشابه بازی های پلی استیشن 1 بازسازی شده اند

این طراح بعلاوه در گذشته دیمیک های متنوعی از بازی هایی نظیر رزیدنت اویل ویلج و دث استرندینگ ساخته است. البته لازم به ذکر است که بازسازی الدن رینگ به تنهایی انجام نشده و این طراح با افراد دیگری همکاری داشته است که با نام های mikeroegames و felteuks در تیتراژ ویدیو دیده می شوند. توسعه دهندگان نیز پروژه های مشابهی تا به امروز انجام داده اند که از بین آن ها می توان به بازسازی قابل تجربه شاهکار دیگری از فرام سافتور با عنوان Bloodborne PSX اشاره نمود. تماشا این که چگونه هنرمندان با بازسازی بازی ها به وسیله جلوه های بصری گذشته به آن ها ادای احترام می نمایند، بسیار مجذوب کننده است.

نسل کنونی فناوری به توسعه دهندگان آزادی عمل بیشتری داده و آن ها در حال ایجاد دنیاهای بزرگتر و مجذوب کننده تر از همواره هستند، با این حال تماشا گرافیک ساده دوران قبل، زمانی که تخیل ما مجبور بود کمی بیشتر به خود فشار بیاورد، قابل توجه است. با این حال همانطور که می دانید، الدن رینگ در جهانی بزرگ جریان دارد و گیم پلی آن از المان های مختلفی تشکیل شده است و با این که ویدیوی منتشر شده قطعا حال و هوای بازی های کلاسیک را به تصویر می کشد اما جزئیات آن به گونه ای است که کنسول پلی استیشن 1 هرگز قادر به اجرای آن نخواهد بود.

الدن رینگ هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تصاویر و تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2007

به "بازسازی ویلا: ببینید: الدن رینگ با گرافیگ بازی های پلی استیشن 1 بازسازی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: ببینید: الدن رینگ با گرافیگ بازی های پلی استیشن 1 بازسازی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید