بهترین پارک های آبی تایلند

به گزارش مرد کوچک، تایلند با دارا بودن پارک های آبی مهیج، مکانی ایده آل برای علاقه مندان به تفریحات آبی می باشد . خبرنگاران در این مطلب پرطرفدارترین پارکهای آبی تایلند را معرفی نموده است .

بهترین پارک های آبی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تایلند با دارا بودن میانگین دمای سالانه 28 درجه سانتی گراد، خیلی گرم است و پارک های آبی، مهیج ترین راه برای لذت بردن در این شرایط می باشند. پارک های آبی زیادی در شهرهای مختلف تایلند نظیر بانکوک، پاتایا و پوکت، واقع شده اند که هر کدام جذابیت های زیادی دارند. در این پارک ها سرسره های آبی، سورتمه، تیوب و خیلی از امکانات دیگر برای تفریح و سرگرمی مهیا هستند. در این مطلب لیستی از پرطرفدارترین پارک های آبی تایلند ، ارائه شده است.

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا تایلند

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا درمقایسه با سایر پارک های آبی تایلند پارک بزرگ و شگفت انگیزی است. پارک آبی آمازون پاتایا دارای 30 تا از جدیدترین انواع سرسره و خیلی از امکانات جذاب دیگر مانند دیزنی ورلد، نمایش های سرگرم نماینده و یک غذاخوری که انواع غذا های محلی را سرو می نماید، می باشد. در اینجا همه نوع تفریحی برای کل اعضای خانواده وجود دارد. پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا همچنین به قسمت های مختلف مخصوص سنین مختلف تقسیم شده است.

پارک آبی سیام پارک بانکوک تایلند

پارک آبی سیام بانکوک به قدری جذاب است که با یک نگاه به آن، دوست دارید کل روزتان را در اینجا سپری کنید.پارک آبی سیام در یک زمین بزرگ ساخته شده است که تمام آن پر از سرسره های هیجان انگیز و یک پارک تفریحی مجزا با تعدادی سواری فانتزی برای بزرگترها و کوچکتر هاست. البته با ورود به پارک آبی سیام بانکوک انتظار ورود به دیزنی لند یا سایر پارک های استاندارد بین المللی را نداشته باشید. اگرچه بزرگتر ها کمتر تحت تاثیر قرار می گیرند اما مطمئنا بچه ها روز خوبی را در این پارک آبی سپری می نمایند. ورودی پارک آبی سیام بانکوک بسیار مناسب است. غذا ها هم به قیمت مناسب و با ترفند های جالب برای تشویق بچه ها به خوردن، سرو می شوند.

پارک آبی پوکت تایلند

پارک آبی پوکت به نوعی بر اساس مکان های الهام بخش کره زمین، طراحی شده است. این مکان های الهام بخش عبارتند از: قاره شگفت انگیز آفریقا، قاره آسیا، چشم انداز غنی از ترکیه، شکوه و جلال شمال اروپا، وسعت شمال امریکا.

پارک آبی رامایانا پاتایا تایلند

پارک آبی رامایا پاتایا یک زمین بازی بسیار وسیع آبی در یک محیطی زیبا و طبیعی می باشدکه به جاذبه های به سرعت در حال رشد دریاچه نقره ای در جنوب پاتایا اضافه شده است. پارک آبی رامایابا 50 سرسره و جذابیت های تفریحی دیگر در منطقه ای به مساحت 184 هزار متر مربع بزرگترین پارک آبی تایلند است. یک تالاب کوچک با انتخاب اسباب بازی های آب پاش بهترین جا برای کوچک ترهاست، مخصوصا چون برای محافظت از پوست بچه ها در برابر آفتاب سر پوشیده است. پوست و چشم به خوبی در اینجا در برابر مواد مضر شیمیایی حفاظت می گردد چون در پارک آبی رامایا پاتایا اصلا از مواد شیمیایی استفاده نمی گردد. برای پر کردن استخرها از آب تمیز و تازه چاه هایی استفاده می گردد که در همان جا وجود دارد و آب آنها با جدید ترین روش های تصفیه شده و در واقع قابل آشامیدن است؛ هر چند آشامیدن این آب توصیه نمی گردد.

پارک آبی تالاب فانتزیا بانکوک تایلند

پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک یا پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک پارکی جذاب و هیجان انگیز می باشد که بر روی پشت بام مرکز خرید Bangkae ساخته شده است. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک بسیار نزدیک به پارک آبی سیام بانکوک می باشد. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک یک مکان سرگرم نماینده برای بچه ها و بزرگسالان می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید

پارک آبی پارک پاتایا تایلند

پارک آبی پارک پاتایا در ساحل جومتین پاتایا و در داخل مجموعه پارک پاتایا واقع شده است که علاوه بر این پارک آبی، یک پارک تفریحی نیز در آنجا وجود دارد. پارک آبی پارک پاتایا با دارا بودن برجی به ارتفاع 240 متر، مکانی مناسب برای کسانی است که دوست دارند از ارتفاع زیاد، پرشی را انجام دهند. همچنین این برج دارای سه رستوران گردان با زاویه چرخش 360 درجه می باشد که مکانی بسیار عالی برای صرف غذا را رقم می زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 477

به "بهترین پارک های آبی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پارک های آبی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید