بلایی که کابل شارژ مقرون به صرفه سر گوشی آیفون آورد، عکس

به گزارش مرد کوچک، دیجیاتو نوشت: یک کاربر عکسی از آیفون 15 پرو مکس خود منتشر نموده که از ذوب شدن کابل USB-C و سوختن آن در اثر حرارت زیاد خبر می دهد.

بلایی که کابل شارژ مقرون به صرفه سر گوشی آیفون آورد، عکس

یکی از کاربران در ردیت پستی منتشر نموده که در آن نشان می دهد کابل شارژر USB-C آیفون 15 پرو مکس او کاملاً ذوب شده و منجر به سوختن دست و قسمتی از گوشی اش شده است. به نظر می آید این کاربر از یک کابل مقرون به صرفه قیمت و غیررسمی برای شارژ گوشی خود استفاده نموده است. باتوجه به مسائل داغ شدن آیفون 15 پرو مکس و بعلاوه مهاجرت اپل به USB-C این پست خبرساز شده است.

  • کشتی جنگی روسیه که با موشک به آتش کشیده شد/ عکس

کاربری در Reddit پستی منتشر نموده که در آن نشان می دهد آیفون 15 پرو مکس او تماماً کابل شارژر را ذوب نموده و دست او را سوزانده است. او در پست خود می نویسد: می دانستم آیفون 15 پرو مکس داغ می گردد، اما یک ماه پس از استفاده، گوشی من در طول شب به قدری داغ شد که به معنای واقعی کلمه انگشتم را سوزاند. وقتی کابل را جدا کردم، دیدم مقداری از پلاستیک ذوب شده، آثار سوختگی روی بدنه به جای مانده و قسمت فلزی کابل USB-C درون پورت چسبیده بود.

داغ شدن آیفون 15 پرو مکس و لوازم جانبی تقلبی

قبل از آن که اتحادیه اروپا اپل را مجبور کند کانکتور لایتنینگ خود را با USB-C جایگزین کند، بحث های زیادی درمورد اینکه چرا اپل تا این زمان برای مهاجرت به USB-C تعلل نموده، وجود داشت. بعلاوه ترجیح اپل به استفاده از گواهی MFi (یا ساخته شده برای آیفون) برای لوازم جانبی موردتأیید خود در لایتنینگ، کاربران را محدود می کرد تا از هر کابلی استفاده ننمایند؛ اکنون دیگر اپل در سری تازه آیفون 15 این گواهی را صادر نمی کند و حالا این امکان برای کاربران میسر شده تا از هر نوع کابل USB-C برای شارژکردن تازهترین پرچمدار اپل استفاده نمایند.

به رغم اینکه می توان سری آیفون 15 را با هر نوع کابل USB-C شارژ کرد، اما به نظر می رسد بهتر است از کابل داخل جعبه یا برندهای لوازم جانبی مورداعتماد استفاده کرد. در اتفاق اخیر، کاربر در پست خود نگفته که از چه نوع کابلی استفاده نموده، اما براساس گزارش ها، این شخص آداپتور مسافرتی و یک کابل USB-C عمومی از آمازون خریده و از آن برای شارژ آیفون 15 پرو مکس استفاده نموده است.

  • لو رفتن رنگ بندی کامل گوشی پرچمدار تازه سامسونگ

  • راهکار ساده از کار انداختن ردیاب های تبلیغات

  • واتساپ متحول می گردد/ پیغام رسانی شبیه اینستاگرام

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 دی 1402 بروزرسانی: 5 دی 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2280

به "بلایی که کابل شارژ مقرون به صرفه سر گوشی آیفون آورد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی که کابل شارژ مقرون به صرفه سر گوشی آیفون آورد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید