تور فرانسه: برگزاری اعتراضات ضد قواعد کرونایی در فرانسه برای هشتمین هفته متوالی

به گزارش مرد کوچک، شهروندان انگلیسی برای هشتمین هفته متوالی روز گذشته به خیابان ها آمدند و علیه قواعد کرونایی اعمال شده از طرف دولت اعتراض کردند.

تور فرانسه: برگزاری اعتراضات ضد قواعد کرونایی در فرانسه برای هشتمین هفته متوالی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آر ان دی آلمان، چندین هفته پیاپی است که در فرانسه اعتراضات گسترده ضد قواعد کرونایی در شهرهای مختلف این کشور برگزار می گردد.

روز شنبه هم برای هشتمین هفته متوالی دوباره صدها هزار نفر علیه تشدید قواعد کرونایی در کشورشان اعتراض کردند. بر اساس اطلاعات وزارت کشور فرانسه در روز شنبه در سراسر این کشور بیش از 140 هزار نفر به خیابان ها آمدند و در پاریس تعداد شرکت کنندگان در این اعتراضات حدود 18 هزار نفر بود.

معترضان به طرح دولت برای واکسیناسیون اجباری کادر درمان و بعلاوه قانون ارائه گواهی سلامت از طرف افراد برای بازدید از بسیاری اماکن عمومی اعتراض داشتند.

فرانسه مدتی است که برای تحت فشار قراردادن افراد واکسینه نشده برای واکسیناسیون طرح ارائه گذر سلامت را برای ورود به کافه ها، سینماها، موزه ها، رستوران ها و سفرهای با قطارهای راه دور و هواپیما در دستور کار قرار داده است. در این گواهی نشان داده می گردد که فرد کاملا واکسینه شده از کرونا بهبود یافته و یا تست منفی کرونایی که مدت زیادی از آن نگذشته است ارائه شده است.

در فرانسه با حدود 67 میلیون سکنه تا به حال حدود دو سوم شهروندان کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند و 72.3 درصد هم اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت نموده اند. بر اساس جدیدترین نظر سنجی اجرا شده در فرانسه حدود 67 درصد شهروندان با طرح ارائه گذر سلامت برای بازدید از اماکن عمومی موافق هستند.

بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در فرانسه در عرض 24 ساعت در این کشور 13336 نفر به کرونا مبتلا شده و 83 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب تا به حال در سراسر این کشور 6826042 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 114856 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1754

به "تور فرانسه: برگزاری اعتراضات ضد قواعد کرونایی در فرانسه برای هشتمین هفته متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: برگزاری اعتراضات ضد قواعد کرونایی در فرانسه برای هشتمین هفته متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید