تور ارزان ایتالیا: بازگشت رسمی بالوتلی به تیم ملی ایتالیا پس از 3 سال

به گزارش مرد کوچک، مهاجم سابق تیم های فوتبال اینتر و میلان پس از غیبتی طولانی مدت دوباره به جمع لاجوردی پوشان برگشت.

تور ارزان ایتالیا: بازگشت رسمی بالوتلی به تیم ملی ایتالیا پس از 3 سال

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا خاتمه دل به دریا زد و مهاجم محبوب خود ماریو بالوتلی را با همه مخالفت ها و حرف و حدیث هایی که درباره عواقب بازگشت او وجود داشت، به اردوی آتزوری فرا خواند.

بالوتلی 31 ساله که برای تیم آدانات دمیراسپور بازی می نماید، در حالی به جمع لاجوردی پوشان برمی شود که از ماه سپتامبر سال 2018 دیگر به تیم ملی ایتالیا دعوت نشده بود. آخرین بازی سوپرماریو برای تیم ملی ایتالیا، تساوی یک - یک مقابل لهستان در لیگ ملت های اروپا بود که در آن 62 دقیقه بازی کرد.

مانچینی به واسطه کار با بالوتلی در اینتر و منچسترسیتی شناخت خوبی از این بازیکن دارد و به همین علت به او برای جبران آمار گلزنی ضعیف دو مهاجم دیگر تیمش، چیرو ایموبیله و آندره آ بلوتی اعتماد نموده است.

ایتالیا که از صعود مستقیم به جام جهانی 2022 بازمانده، در پلی آف ابتدا باید به مصاف مقدونیه شمالی برود و در صورت پیروزی مقابل این تیم با برنده مصاف پرتغال و ترکیه پیکار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2030

به "تور ارزان ایتالیا: بازگشت رسمی بالوتلی به تیم ملی ایتالیا پس از 3 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: بازگشت رسمی بالوتلی به تیم ملی ایتالیا پس از 3 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید