تصاویر ، نیمه شب طوفانی در فوتبال اروپا ، انفجار بمب های نقل و انتقالاتی در چلسی و بارسلونا

به گزارش مرد کوچک، تیم بارسلونا شب گذشته در آخرین روز جابجایی چند بازیکن تازه را به خدمت گرفت.

تصاویر ، نیمه شب طوفانی در فوتبال اروپا ، انفجار بمب های نقل و انتقالاتی در چلسی و بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، شب آخر جابجایی فوتبال اروپا برای تیم بارسلونا با تغییر و تحولات زیادی همراه شد.

پیریک اوبامیانگ ستاره گابنی که نیم فصل گذشته در بارسلونا نمایش خوبی داشت، پس از آمدن رافینیا و لواندوفسکی و نمایش درخشان دمبله تصمیم گرفت تا به لیگ برتر بازگردد و برای تیم بدون مهاجم چلسی بازی کند. آبی های لندن برای اوبامیانگ 12 میلیون یورو هزینه کردند و قرارداد این بازیکن 2 ساله به اضافه تمدید یک ساله است.

  • سرقت مسلحانه از ستاره فوتبال | شب ترسناک در خانه بازیکن سرشناس با زورگیران ماسک دار

مارکوس آلونسو به صورت توافقی از چلسی جدا شد و قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. بعد از 6 سال پوشیدن پیراهن آبی های لندن، مارکوس آلونسو در 31 سالگی قراردادش با این تیم را فسخ کرد تا راهی بارسلونا گردد.

سرجینیو دِست مدافع آمریکایی بارسلونا با قراردادی قرضی به میلان پیوست. میلان با انتشار بیانیه ای اظهار داشت بعد از توافق با بارسلونا برای انتقال قرضی سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی این باشگاه، او رسما با قراردادی یک ساله به روسونری پیوست. باشگاه ایتالیایی از این حق برخوردار است که در خاتمه این مدت او را به صورت قطعی خریداری کند. میلان در صورتی که سال آینده خواستار انتقال دائمی سرجینیو دِست باشد باید 20 میلیون یورو به بارسا بپردازد.

هکتور بیرین فول بک راست اسپانیایی پس از سال ها پیراهن بارسلونا را به تن خواهد نمود. قرارداد هکتور بیرین با بارسلونا در وب سایت لالیگا به ثبت رسید. این مدافع راست 27 ساله امروز قراردادش را با آرسنال فسخ کرد تا به صورت رایگان به بارسلونا بپیوندد. هکتور بیرین محصول آموزشگاه لاماسیا است که در نوجوانی راهی آرسنال شد. او فصل گذشته به صورت قرضی برای رئال بتیس بازی کرد و حالا در نیوکمپ به فوتبالش ادامه می دهد. طبق گزارش رسانه های معتبر انگلیسی و اسپانیایی، قرارداد بیرین با بارسلونا یک ساله است و بند تمدیدی ندارد.

مارتین بریتویت مهاجم 32 ساله دانمارکی پس از فسخ قراردادش با بارسلونا، راهی اسپانیول شد. مارتین بریتویت که مورد اعتماد ژاوی نبود، امروز پس از شرکت در تست پزشکی اسپانیول، قراردادش را با بارسلونا فسخ کرد تا رایگان راهی اسپانیول گردد. با تایید وب سایت اسپانیول، بریتویت با امضای قراردادی سه ساله تا ژوئن 2025 به این تیم پیوسته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2107

به "تصاویر ، نیمه شب طوفانی در فوتبال اروپا ، انفجار بمب های نقل و انتقالاتی در چلسی و بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، نیمه شب طوفانی در فوتبال اروپا ، انفجار بمب های نقل و انتقالاتی در چلسی و بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید