بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت باید در اولویت قرار بگیرد خبرنگاران

به گزارش مرد کوچک، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بیش ترین حمایت را در مجلس از مردم سی سخت خواهیم داشت، گفت: بازسازی مدارس در این مناطق باید در اولویت باشد.

بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت باید در اولویت قرار بگیرد خبرنگاران

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، احمد نادری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت گفت: در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت متوجه میزان خسارات وارد شده به منازل شدیم و در مجلس شورای اسلامی تمام سعی خود را برای حمایت از این مردم به کار خواهیم بست.

نادری اضافه نمود: با توجه به اینکه هم اکنون در مجلس شورای اسلامی فصل بودجه است و نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس پیشنهاد ردیف بودجه برای شهرستان زلزله زده دنا را پیشنهاد داده و به ثبت رسیده است و سعی خواهیم کرد این ردیف بودجه لحاظ گردد.

بیشتر بخوانید:

گلایه مردم سی سخت از خدمات رسانی دولت در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد + فیلم

تخصیص 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت اقتصاد برای زلزله زدگان دنا

پیشنهاد ردیف بودجه جداگانه در مجلس برای یاری به منطقه زلزله زده سی سخت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم پرداختن به مسائل آموزشی در مناطق زلزله زده دنا است، گفت: باید کوشش گردد مسائل مربوط به آموزش نظیر بازسازی مدارس به وسیله محل های مختلف انجام گردد.

وی بیان نمود: حدود 43 مدرسه در سی سخت احتیاج به تعمیر و تعداد انگشت شماری هم احتیاج به بازسازی دارد. با هماهنگی های صورت گرفته با ریاست سازمان نوسازی مدارس، قرار بر انجام این امور در کوتاهترین فرصت ممکن شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1516

به "بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت باید در اولویت قرار بگیرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت باید در اولویت قرار بگیرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید