بازدید اعضای فراکسیون زنان از نمایشگاه ملی فولاد

به گزارش مرد کوچک، فریده اولادقباد، سیده فاطمه ذوالقدر، طیبه سیاوشی و سیده حمیده زرآبادی رییس و اعضای فراکسیون زنان مجلس در نمایشگاه ملی فولاد ایران حضور یافتند.

بازدید اعضای فراکسیون زنان از نمایشگاه ملی فولاد

سیده فاطمه ذوالقدر در این باره به خبرنگاران گفت: در نمایشگاه ملی فولاد که با موضوع ارائه فرصت های بومی سازی و حمایت از فراوری داخلی برگزار شده، شرکت های بزرگ زنجیره آهن و فولاد از جمله فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد هرمزگان، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و بسیاری دیگر و همچنین تعدادی دیگری از فراوریکنندگان و تأمین کنندگان زنجیره فولاد حضور داشتند و ما در جریان مسائل موجود و انتظارات آنها از زبان نمایندگان شرکت ها قرار گرفتیم.

وی اضافه نمود: حضور فعال شرکت های تامین کننده دانش بنیان، استارت آپ ها و شتاب دهنده ها در حوزه بومی سازی که در یک سالن ویژه توانمندی های خود را ارائه داده بودند از موارد مورد توجه در این نمایشگاه بود. شرکت های دانش بنیان به عنوان بخش خصوصی با فراوری ابزار صنعتیِ قابل رقابت در بازار بین الملل و ایجاد تحول در صنعت، خواهان حمایت دولت بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: هنگامی که در این حوزه دولت در کنار نهادهای صنفی جهت بومی سازی و حمایت از فراوریکنندگان داخلی در صنعت حضور داشته باشد، برنامه ریزی و سیاست گذاری برای مسئولان دولتی و راستا فراوری برای شرکت ها، هموارتر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 741

به "بازدید اعضای فراکسیون زنان از نمایشگاه ملی فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید اعضای فراکسیون زنان از نمایشگاه ملی فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید