این یوتوبر آلمانی در اقدامی جالب و خلاقانه، سه نامه دارای ایرتگ AirTag اپل را برای تیم کوک، ایلان ماسک و کره شمالی فرستاد! سرنوشت آنها چه شد؟

به گزارش مرد کوچک، چند ماهی می گردد که مردم استفاده از ایرتگ AirTag اپل را آغاز نموده اند. کاربرد اولیه ایرتگ رهگیری اشیای مهم برای ماست تا بتوانیم آنها را به سادگی پیدا کنیم. اما بعضی ها هم استفاده های خلاقانه تری از آن را آغاز نموده اند.

این یوتوبر آلمانی در اقدامی جالب و خلاقانه، سه نامه دارای ایرتگ AirTag اپل را برای تیم کوک، ایلان ماسک و کره شمالی فرستاد! سرنوشت آنها چه شد؟

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

یکی از آنها یوتوبری به نام جاناتان است که کانال MegaLag را دارد. او سه نامه حاوی ایرتگ را برای تیم کوک، ایلان ماسک و هم کره شمالی فرستاد و بعد آغاز کرد به راهگیری آنها.

بسته ها از فرانکفورت آلمان ارسال شده بودند و جاناتان با Find My network می توانست داستان سفر بسته ها و اینکه عاقبت به کجا می رسند را پیگیری کند.

ابزار Find My network در جاهایی ماند دفترهای پست DHL و فرودگاه ها، سیگنال می فرستاد و جاناتان متوجه می شد که به کچا رسیده اند.

در زمان پیگیری، یک بار جانتان متوجه شد که بسته اش بر فراز نوادا در حال حرکت است. او با استفاده از سرویس Flight Radar معین کرد که کدام هواپیما در حال حمل بسته او است. ظاهرا ایرتگ آن بسته با آی فون شخصی در داخل هواپیما ارتباط برقرار نموده بود و توانسته بود سیگنال بفرستد.

بسته ای که برای ایلان ماسک فرستاده شده به مقر اسپیس ایکس رفت و دو هفته و نیم همانجا ماند و بعد او متوجه شد که بسته اش به یک مرکز بازیافت در کالیفرنیا فرستاده شده. به عبارتی نامه او را دور انداخته بودند!

بسته ای که به مقصد کره شمالی فرستاده بود، هیچگاه به مقصد نرسید؛ چون به صورت اشتباه به کره جنوبی فرستاده شده بود و ظاهرا در کره جنوبی به خاطر مقررات محلی سرویس Find My network فعال نبود.

اما برترین سرنوشت را آن بسته ای پیدا کرد که او به اپل پارک فرستاده بود. این بسته شش هفته همانجا باقی ماند. بعد آنها ایرتگ را به مقصد آلمان بازفرستادند. اما چیز هیجان انگیز نامه همراه بود که روی کاغذی با گوشه های گرد و به صورت پرینت شده نوشته شده بود و به قلم یکی از دستیاران تیم کوک نوشته بود.

این دستیار به نام مایکل، نوشته بود که از کاربرد خلاقانه ایرتگ به وسیله کاربران شاد است و تصریح نموده بود که تیم کوک هر ماه صدها نامه می گیرد و نمی تواند به همه آنها شخصا پاسخ بدهد.

در آخر هم نوشته بود که اپل امیدوار است که جاناتان به استفاده لذت بخش ایرتگ، پس از دریافت مجدد آن، پس از سفر طولانی ای که در جهان داشته، ادامه بدهد!

شما می توانید کل این داستان را در قالب دو ویدئوی زیر ببینید:

+ و +

کانال یوتیوب جاناتان که تنها چند ماه است فعال شده، صرفا با چند ویدئو توانسته نزدیک به 75 هزار مشترک پیدا کند. کاش ما هم به آینده اینترنت امیدوار بودیم و می توانستیم روی بعضی روندهای سرمایه گذای فکری و مادی زیادی کنیم!

منبع: یک پزشک
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1706

به "این یوتوبر آلمانی در اقدامی جالب و خلاقانه، سه نامه دارای ایرتگ AirTag اپل را برای تیم کوک، ایلان ماسک و کره شمالی فرستاد! سرنوشت آنها چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این یوتوبر آلمانی در اقدامی جالب و خلاقانه، سه نامه دارای ایرتگ AirTag اپل را برای تیم کوک، ایلان ماسک و کره شمالی فرستاد! سرنوشت آنها چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید