اهدای جایزه جهانی WeGo به اپلیکیشن دوچرخه

به گزارش مرد کوچک، چهارمین دوره رویداد جهانی WeGo روز گذشته به صورت برخط برگزار شد و در بخش جابه جایی هوشمند جایزه ویژه خود را به شهرداری تهران برای طراحی و ارائه اپلیکیشن دوچرخه اهدا کرد.

اهدای جایزه جهانی WeGo به اپلیکیشن دوچرخه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سازمان WeGo امسال چهارمین دوره رویداد خود را به صورت برخط و غیرحضوری با مشارکت نمایندگان 200 کشور برگزار کرد و در بخش جابه جایی هوشمند، اپلیکیشن دوچرخه را به عنوان برنده Special Mention معرفی کرد و طی نشستی مجازی با حضور دکتر محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان از اقدامات شهرداری تهران در جهت توسعه حمل و نقل هوشمند و پاک تقدیر نمود.

اپلیکیشن دوچرخه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با هدف توسعه و تسهیل دوچرخه سواری و افزایش سهم دوچرخه از سفر های درون شهری با استفاده از فناوری های هوشمند طراحی شده است. از مهمترین ویژگی های این اپلیکیشن، انواع جهتیابی، امکان به اشتراک گذاری جهت ها و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی اپلیکیشن، مشاهده نزدیک ترین فروشگاه های دوچرخه، پارکینگ های مسقف دوچرخه، تعمیرگاه های دوچرخه و ایستگاه های دوچرخه اشتراکی و ... است. علاقمندان می توانند جهت نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه نمایند.

شایان ذکر است سازمان جهانی شهر های پایدار هوشمند (WeGo) در سال 2010 با 50 عضو تاسیس شده است که به تحقق چشم انداز تبدیل شهر ها به شهر های هوشمند پایدار، متعهد هستند. اکنون، این سازمان بیش از 200 عضو از نقاط مختلف جهان دارد و به عنوان یک مجمع بین المللی برای ارتقای کیفیت زندگی، نوآوری در ارایه خدمات عمومی و تقویت رقابت پذیری منطقه ای فعالیت می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1297

به "اهدای جایزه جهانی WeGo به اپلیکیشن دوچرخه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای جایزه جهانی WeGo به اپلیکیشن دوچرخه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید