انگلیس به دنبال مجوز سازمان ملل برای اقدام نظامی علیه داعش است

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران: یک روزنامه انگلیسی نوشت ، نخست وزیر انگلیس احتمالا خواهان مجوز سازمان ملل برای عملیات نظامی علیه داعش است.

انگلیس به دنبال مجوز سازمان ملل برای اقدام نظامی علیه داعش است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تایمز، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس احتمالا از سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل استقاده خواهد نمود تا ائتلافی بین المللی برای مقابله با داعش تشکیل دهد.

بر اساس این گزارش روزنامه تایمز در ادامه اضافه کرد: برنامه ریزان نظامی پیش از این برای مشارکت انگلیس در کمپین مقابله با داعش آماده شده اند ولی نمایندگان مجلس خواهان تصویب اقدام نظامی انگلیس علیه داعش از سوی مجلس هستند.

روز یکشنبه فیلم ویدئویی مربوط به سربریده شدن دیوید هاینز شهروند انگلیسی توسط داعش در اینترنت منتشر شده است. دیوید کامرون این اعدام را یک اقدام شیطانی کامل ارزیابی کرد و قول داد تا قاتلان این شهروند انگلیسی را دستگیر نموده و به دست عدالت خواهد سپرد.

چهارشنبه گذشته نیز باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا راهبرد خود را برای شکست دادن داعش اظهار داشت. اوباما برای نخستین بار دستور حمله هوایی به مواضع داعش در خاک سوریه را صادر نموده است. آمریکا به دنبال تشکیل ائتلافی با هدف مقابله با داعش است. البته وزیر آشتی ملی سوریه نیز هشدار داده است که هرگونه مداخله نظامی در خاک این کشور بدون اجازه دمشق اقدامی تجاوزکارانه تلقی خواهد شد.

آلکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز تاکید نمود که انجام حملات هوایی بدون مجوز شورای امنیت نقض قوانین بین المللی خواهد بود.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 510

به "انگلیس به دنبال مجوز سازمان ملل برای اقدام نظامی علیه داعش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس به دنبال مجوز سازمان ملل برای اقدام نظامی علیه داعش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید