امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 خبرنگاران

به گزارش مرد کوچک، داوطلبان شرکت در آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 تنها تا سرانجام امروز؛ 19 فروردین ماه برای دریافت کارت ورود به جلسه خود فرصت دارند.

امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ساعت 24 امروز پنجشنبه 19 فروردین ماه 1400 آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 است.

بنابراین ضروری است کلیه داوطلبان شرکت در این آزمون ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان معین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 صبح فردا، آدینه 20 فروردین 1400 در 84 شهرستان برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:00 شروع و در های ورود به جلسه آزمون در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می بایست قبل از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1553

به "امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید