امروز؛ قرعه کشی لیگ قهرمانان

به گزارش مرد کوچک، مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با سبکی کاملا متفاوت امروز در کوالالامپور برگزار می گردد.

امروز؛ قرعه کشی لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران نوشت: نخستین تغییر عظیم، برگزاری این رقابت ها با حضور 40 تیم برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست. در واقع به جای 8 گروه 4 تیمی، این بار 10 گروه 4 تیمی خواهیم داشت که 5 گروه در غرب آسیا هستند و 5 گروه هم در شرق. با این برنامه ریزی دیگر خبری از صعود دو تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی نیست و طبق آنچه کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام نموده، 10 تیم برتر هر گروه به همراه 6 تیم برتر دوم (3 تیم در غرب و 3 تیم در شرق) جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست خواهند آورد.

تغییر دیگر به برگزاری متمرکز بازی ها مربوط می گردد. قرار است بازی های هر گروه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در یک کشور برگزار گردد.

بازی های مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی هم در هر دو منطقه غرب و شرق به صورت متمرکز و تک بازی خواهد بود اما نیمه نهایی و فینال به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد. به این ترتیب شانس میزبانی ایران در دور گروهی وجود دارد و احتمالا در گروهی که تیم عربستانی وجود نداشته باشد، میزبانی به ایران خواهد رسید. فولاد تنها تیم ایرانی است که در پلی آف حضور دارد و باید روز 18 فروردین به مصاف العین امارات برود.

بازی های مرحله گروهی هم در منطقه غرب آسیا طی روزهای 25 فروردین تا 10 اردیبهشت 1400 برگزار می گردد. پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه نماینده قطعی ایران در مرحله گروهی هستند و فولاد هم در صورت پیروزی مقابل العین می تواند تعداد نمایندگان ایران را در فصل جدید لیگ قهرمانانبه عدد 4 برساند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1457

به "امروز؛ قرعه کشی لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ قرعه کشی لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید