افتتاح مدرسه 15 کلاسه خیرساز در بیرجند

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران/خراسان جنوبی با حضور استاندار خراسان جنوبی و سایر مسئولان استانی، مدرسه 15 کلاسه کار و دانش راهنمایی الله موسوی در خیابان الهیه بیرجند افتتاح شد.

افتتاح مدرسه 15 کلاسه خیرساز در بیرجند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

در اولین روز از دهه فجر، مدرسه 15 کلاسه کار و دانش راهنمایی الله موسوی که با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جامعه یاوری کشور ساخته شده، به بهره برداری رسید.

این مدرسه با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان با زیربنای 2950 متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه این مدرسه اظهار کرد: حذف مدارس خشت و گلی و کانکسی از ابتدای فعالیت معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی در استان شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه آموزش و پرورش از دغدغه های مهم استاندار خراسان جنوبی است، اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری های استاندار و مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تمام مدارس غیراستاندارد حذف شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان نمود: بیشترین ساخت و ساز با توجه به احتیاج استان در مرکز استان بوده و امیدواریم تا دو سال آینده مشکل کمبود فضای آموزشی در استان حذف گردد.

واقعی یادآور شد: با همراهی 35 ساله جامعه یاوری در کنار آموزش و پرورش استان، پروژه های مدرسه سازی شتاب بیشتری گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 780

به "افتتاح مدرسه 15 کلاسه خیرساز در بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مدرسه 15 کلاسه خیرساز در بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید