ارسال 10 هزار شکایت از کیفیت اینترنت به وزیر ارتباطات

به گزارش مرد کوچک، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در فاصله شهریور تا آذرماه، به وسیله شماره ای که برای ارتباط با مردم اعلام نموده ام، نزدیک به 10 هزار پیامک در مورد مسائل کیفیت اینترنت ثابت و دسترسی مردم بعضی روستا ها به اینترنت به دست من رسیده که در حال پیگیری آن ها هستیم.

ارسال 10 هزار شکایت از کیفیت اینترنت به وزیر ارتباطات

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، گزارشی از تعداد پیغام های ارسالی و درخواست های مردمی ارائه داده است.

وی با بیان اینکه در این مدت به طور دقیق 9 هزار و 562 پیغامک دریافت نموده است، نوشت: از آغاز مسوولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه هایی ارتباطی مستقیم با عموم مردم، استفاده از پیغامک بوده است. در 100 روز گذشته نزدیک به 10 هزار نفر از مردم به وسیله شماره تلفن اعلام شده (09122996321) نظرات، مسائل و دغدغه های خود را با من در میان گذاشته اند.

زارع پور اضافه نمود: موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخش های لازم ارجاع داده ام و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات اجرا شده را به اطلاع ارسال کنندگان پیغام برسانند.

وی اعلام کرد: شکایت از کیفیت خدمات اپراتور های ثابت و همراه، مسائل کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستا ها بیشترین تعداد پیغام ها را به خود اختصاص داده است.

وزیر ارتباطات در انتها پست اینستاگرامی خود نوشت: امیدوارم روزی برسد که همه پیغام های وارده فقط گپ و گفت و احوال پرسی باشد و هیچ مسئله ای در کشور وجود نداشته باشد.

زارع پور همراه این نوشته های خود اینفوگرافیک های جالبی نیز منتشر نموده است.

تصاویر نشان می دهد، 20 درصد پیغام های ارسال شده به وزیر شکایت از اپراتور ها است. از این اندازه 40 درصد متعلق به مخابرات، 30 درصد همراه اول، 25 درصد ایرانسل و 5 درصد سایر (صبانت، شاتل، های وب و... و.) اپراتور ها هستند.

طبق اطلاعاتی که وزیر ارتباطات منتشر نموده، اهم موضوعات مربوط به مخابرات هم به ترتیب عدم واگذاری تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس، قطع تلفن ثابت، عدم تامین کابل سرقت شده و تاخیر در راه اندازی سرویس اینترنت برمی گردد.

درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقاء کیفیت در روستاها، 16 درصد شکایات را به خودش اختصاص داده که جزییات این موضوع های شکایت هم شامل 85 درصد اینترنت و پوشش همراه روستایی، 5 درصد پوشش جاده ای، تلفن ثابت روستایی و بعلاوه پوشش ارتباطات شهری است.

13 درصد مسائلی که در این مدت به وزیر ارتباطات منتقل شده شکایت مردم از خدمات پست و درخواست های کارمندان این شرکت بوده که عمده مشکل شان هم برطرف مشکل منابع انسانی از قبیل افزایش حقوق، برطرف مشکل نیرو های شرکتی، تبدیل شرایط اعمال ضریب منطقه ها مرزنشین، مفقود شدن بسته های مرسوله و تاخیر در رسیدن بسته های مرسوله است.

از دیگر شکایات مرتبط با پست، شکایت از بانک زیرمجموعه این شرکت یعنی پست بانک با 2 درصد می گردد که موضوع های مورد شکایت، درخواست تهسیلات، بخگرددگی تسهیلات و بخگرددگی سود و جریم دیرکرد تسهیلات دریافتی بودند.

در نهایت در این بخش 2 درصد شکایت هم از عملکرد همکاران است که موضوع شکایت ها هم نارضایتی از مدیران پست، تخلف در پست بانک برخی استان ها و نارضایتی از عملکرد مدیران سایر حوزه ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1987

به "ارسال 10 هزار شکایت از کیفیت اینترنت به وزیر ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 10 هزار شکایت از کیفیت اینترنت به وزیر ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید