اردبیل نمونه پیروز حوزه گردشگری در کشور است

به گزارش مرد کوچک، معاون گردشگری گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته طی دو سال گذشته، اردبیل نمونه پیروز حوزه گردشگری در سطح کشور است.

اردبیل نمونه پیروز حوزه گردشگری در کشور است

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ولی تیموری توضیح داد: استان اردبیل در شاخصه های متفاوتی در حوزه های سه گانه به ویژه در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری متفاوت تر از سایر استان ها عمل نموده،که زمان بندی صدور موافقت های اصولی ازجمله بارزترین آن ها است.

او ادامه داد: این روند باید برای توسعه هرچه بیشتر گردشگری در سطح این استان ادامه داشته باشد و ما نیز حمایت های لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل نیز گفت: استفاده از ظرفیت وبلاگ نویسان و فعالان حوزه گردشگری که صفحات پرمخاطبی در شبکه های اجتماعی دارند مورد تأکید ما است و در این خصوص نیازمند همکاری معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم.

او اضافه نمود: برگزاری دو رویداد بین المللی گردشگری اکو توریسم در 2020 و کشورهای عضو اکو در 2023 می تواند جهشی عظیم در تعریف محور جدید گردشگری در شمال غرب کشور باشد که امیدواریم اولین رویداد که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد قدم خوبی در این زمینه باشد.

فلاحی یادآور شد: تمام سعی ما معرفی استان اردبیل در حوزه گردشگری با توجه و تکیه بر داشته های طبیعی و تاریخی آن است که تاکنون آن گونه که باید در سطح ملی و بین المللی معرفی نشده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 474

به "اردبیل نمونه پیروز حوزه گردشگری در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل نمونه پیروز حوزه گردشگری در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید