افتتاح دوچرخه هوایی در مجموعه گردشگری هیرلند پل معلق شیشه ای

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران/اردبیل دوچرخه هوایی در مجموعه گردشگری هیرلند پل معلق شیشه ای شهر هیر در استان اردبیل افتتاح شد.

افتتاح دوچرخه هوایی در مجموعه گردشگری هیرلند پل معلق شیشه ای

محمد حسن امیدوار در حاشیه افتتاح این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به جزییات این پروژه اظهار کرد: این مجموعه مشتکل از ده خط خواهد بود که 4 خط آن امروز راه اندازی شد و مابقی خطوط نیز 95 درصد تکمیل شده و دوچرخه های خطوط دیگر نیز در حال نصب می باشد.

وی گفت: طول راستا دوچرخه سواری 120 متر رفت هست که دوچرخه سوار می تواند بصورت رفت یا رفت و برگشت بصورت انتخابی عمل کند.

به گفته مدیرعامل مجموعه گردشگری هیرلند درصورتی که دوچرخه سوار با سرعت حرکت کند می تواند در عرض یک دقیقه طی راستا کند. طراحی این دوچرخه به نوعی است که فرد اگر هم رکاب نزند و دست و پای خود را نیز در هوا نگه دارد بصورت ایمن می تواند به مقصد برسد.

وی ادامه داد: این طرح اختراع خود ما نیست بلکه در کشورهای شرق آسیا ساخته شده ولی سازه این دوچرخه ها طراحی و ساخت خود ما است این سازه خود تنظیم بوده و از 30 کیلو تا300کیلو گرم دوچرخه های دو نفره را تنظیم می نماید.

امیدوار با بیان اینکه این پروژه از ایمنی و ظرافت خاصی برخوردار است، اعلام کرد: در مجموع شش و نیم میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل این طرح هزینه شده است.

مدیر عامل مجموعه گردشگری هیر ادامه داد: این پروژه بر اساس اصول مهندسی و رعایت تمام اصول ایمنی اجرا شده و هیچ خطری برای دوچرخه سواران نخواهد داشت.

وی یادآور شد: در مجموع تا امروز در کل مجموعه گردشگری هیرلند بیش از 120 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال 80 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

به گفته امیدوار بخش های دیگر این مجموعه همچون ساخت سوئیت اقامتی در دستور کار است که با برطرف مشکل معارض زمین، عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی اضافه نمود: این مجموعه گردشگری بزرگترین پل معلق کف شیشه ای در منطقه است که دارای بخشهای مختلفی مانند جامپیینگ، دوچرخه هوایی، زیپ لاین بزرگسالان و بچه ها، پارک هیجانی برای بزرگسالان و بچه ها و سایر تفریحات هیجانی می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2020

به "افتتاح دوچرخه هوایی در مجموعه گردشگری هیرلند پل معلق شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دوچرخه هوایی در مجموعه گردشگری هیرلند پل معلق شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید