10 اسفند آخرین مهلت ثبت فیلم در کتابخانه ویدیویی جشنواره جهانی

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره، جشنواره جهانی فیلم فجر در سال های گذشته بخشی با نام کتابخانه ویدیویی را راه اندازی کرد که از این طریق اطلاعات فیلم ها در اختیار مهمانان خاص از جمله پخش کنندگان بین المللی، خریداران، مدیران جشنواره ها و مهمانان بازار فیلم قرار می گیرد.

10 اسفند آخرین مهلت ثبت فیلم در کتابخانه ویدیویی جشنواره جهانی

موفقیت این بخش در دوره های قبل سبب شد کتابخانه ویدیویی برای دوره سی و هفتم تکمیل و گسترش یابد و در این دوره مجموعه تولیدات سینمای کوتاه، تجربی، انیمیشن، مستند و بلند بین سال های 1391 تا 1397 در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان برای ثبت فیلم باید به بخش کتابخانه ویدیویی در وب سایت جشنواره به آدرس www.Fajriff.com مراجعه نمایند که آخرین مهلت ثبت نام 10 اسفند 97 است.

فیلم های کتابخانه ویدیویی در محل برگزاری جشنواره به وسیله سرور داخلی در محیطی با امنیت بالا و رعایت حقوق مولفان در اختیار بازدیدنمایندگان قرار خواهد گرفت.

جشنواره جهانی فیلم فجر پس از دیده شدن اثر هر فیلمساز توسط هر شخص، امکان ایجاد تماس با کارگردان را برای بیننده فیلم مهیا خواهد نمود و در عین حال در همان روز اطلاعات تماشاگر فیلم را به کارگردان ارایه خواهد نمود تا در صورت تمایل وی امکان تماس و گفتگو را داشته باشد.

از دیگر خدمات این بخش ارایه امکاناتی نظیر مکان مناسب جلسه و مترجم از طرف جشنواره است.

آدرس سایت رسمی و پست الکترونیکی جشنواره از این قرار است: Fajriff.com و [email protected]

سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از تاریخ 29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398 به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 135

به "10 اسفند آخرین مهلت ثبت فیلم در کتابخانه ویدیویی جشنواره جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اسفند آخرین مهلت ثبت فیلم در کتابخانه ویدیویی جشنواره جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید