گسترش زیرساخت های تفریحی در قروه بستر ارتقای نشاط اجتماعی است

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، شعبان سپهر شامگاه شنبه در آیین افتتاحیه پروژه های شهرداری قروه گفت: نگاه تلفیقی کارهای عمرانی، فرهنگی و اجتماعی باعث توسعه جامعه بوده لذا فضای عموم جامعه باید به سمت نشاط و تعالی سوق پیدا کند.

گسترش زیرساخت های تفریحی در قروه بستر ارتقای نشاط اجتماعی است

اگر علاقمند به سفر با بهترین لیست قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی افزایش نشاط و امید اجتماعی را برای کاهش آسیبهای اجتماعی مهم خواند و اعلام کرد: توجه به نشاط و امید اجتماعی، جامعه را به محیطی سالم تبدیل می نماید که باید با برنامه ریزی مناسب در این راستا حرکت کنیم.

سپهر نشاط اجتماعی را لازمه جامعه پویا دانست و مطرح نمود: مسلماً نمی توان از طراحی مناسب شهری و تأثیر آن بر روحیه افراد جامعه به سادگی گذشت لذا مواردی همچون چیدمان مبلمان شهری، توسعه فضاهای سبز، جانمایی مناسب تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، معماری و تابلوهای سردر ساختمانها و ... از جمله عواملی هستند که می توانند در زیبایی فضای شهری تأثیر بسزایی داشته باشند.

به گفته این مقام مسئول آنالیز و تبیین عوامل مؤثر بر نشاط اجتماعی و ارائه ساز و کارهای افزایش نشاط در جامعه یکی از مسایلی است که باید بسیار مدنظر قرار گیرد لذا برای رضایت و آرامش شهروندان حمایت از ارائه خدمات بیشتر در این زمینه لازم و ضروری به نظر می رسد.

فرماندار قروه یادآور شد: احساس فرد نسبت به محیط زندگی خود به عنوان یکی از دلایل و عوامل اصلی در رفتارهای او عمل می نماید. فضای شهری، اثر مهمی بر رضایت فرد از زندگی و احساس تعلق به محیط و در نتیجه افزایش سطح مشارکت اجتماعی می گذارد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند و قابل تقدیر شهرداری قروه اضافه کرد: در کل کشور شهرداری ها از منابع داخلی خود بهره می برند که این منابع از محل درآمد پایدار شهرداری می باشد که مدتی است به علت عدم توسعه یافتگی برخی از مناطق کشور به ویژه قروه، شهرداری این منطقه منابع درآمد محکمی نداشته لذا سنگ بنا به نشان حمایت از این ارگان گذاشته شده است تا در جلب رضایت شهروندان بیشتر کوشا باشیم.

سپهر با بیان اینکه تنها صندلی تفریحی و دیدنی قروه، مجموعه سراب می باشد، توضیح داد: این مجموعه تفریحی می تواند نقطه گردشگری بی نظیری در نظر گرفته گردد اگر بهای کافی به توسعه و مناسب سازی آن داده گردد.

به گفته فرماندار قروه حجم زیادی از پروژه های قابل افتتاح در این مدت به مجموعه شهرداری تعلق دارد که علیرغم کاهش درآمد، شهرداری توانسته است به وظیفه خود به خوبی عمل نماید.

سپهر با تأکید بر حمایت همه جانبه از شهردار قروه اعلام کرد: اداره کردن شهر به هنگام مسائل اقتصادی نشان دهنده هنر مدیریتی است که نباید آن را نادیده بگیریم بلکه باید مجموعه شهرداری را حمایت کنیم.

وی در ادامه این مراسم به ارزش معنوی رونمایی از تندیس پیشمرگان کرد مسلمان اشاره نمود و گفت: در حساس ترین لحظات تاریخی این مملکت و کشور، این افراد به کمک نظام و انقلاب آمدند و با نثار خون پاک خود توانستند دشمن این آب و خاک را به عقب برانند.

به گفته سپهر پیشمرگان کرد به دلیل اینکه بومی بودند و به تمامی نقاط منطقه اشراف و آشنایی کامل داشتند توانستند نقش بی بدیلی را در ثبیت امنیت کردستان ایفا نموده و زمینه های ثبات و امنیت و پایداری را در این منطقه حساس فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 732

به "گسترش زیرساخت های تفریحی در قروه بستر ارتقای نشاط اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش زیرساخت های تفریحی در قروه بستر ارتقای نشاط اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید