کیخا: آماده کسب سهمیه المپیک در قطر بودم اما کرونا اجازه نداد

به گزارش مرد کوچک، ملی پوش ژیمناستیک گفت: با تمریناتی که انجام داده بودم، آمادگی لازم برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات قطر را داشتم اما شیوع کرونا و دستور کشور میزبان مانع از این اتفاق شد.

کیخا: آماده کسب سهمیه المپیک در قطر بودم اما کرونا اجازه نداد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

سعیدرضا کیخا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط آمادگی اش پس از برگزاری اردوهای تیم ملی ژیمناستیک گفت: در یک سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا، 3 مرحله اردوی آنلاین داشتیم و پس از آن نیز اردوها به صورت حضوری برگزار گردید. در دی ماه به مدت 20 روز در قزوین بودیم و بعد از یک هفته استراحت، دوباره در همان جا اردوی مان را پیگیری کردیم و خوشبختانه الان آمادگی خوبی دارم.

وی ادامه داد: قرار بود در اسفند ماه در مسابقات جمهوری آذربایجان و سپس قطر شرکت کنیم. مسابقات جمهوری آذربایجان، رقابت کسب سهمیه المپیک نبود، اما قرار بود در آن شرکت کنیم؛ چرا که آخرین رقابت رسمی پیش از اعزام به قطر و کوشش برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو بود. با لغو این مسابقات امیدوار بودیم که به قطر اعزام شویم تا رقابت های جام جهانی به میدان برویم و برای کسب سهمیه کوشش کنیم، اما متاسفانه این تورنمنت نیز با دستور وزارت بهداشت قطر و اعلام رسمی فدراسیون جهانی لغو شد.

ملی پوش ژیمناستیک گفت: با شرایطی که الان به وجود آمده، کسب سهمیه المپیک بسیار پیچیده شده و به نوعی یک سردرگمی در فدراسیون جهانی برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات انتخابی وجود دارد.

کیخا مطرح کرد: با تمریناتی که انجام داده بودم، آمادگی لازم برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات قطر را داشتم، اما شیوع کرونا و دستور کشور میزبان مانع از این اتفاق شد. من در این مدت روی نقاط ضعفم کار نموده و آن را رفع نموده بودم، اما حالا با وضعیتی که به وجود آمده، شرایط کسب سهمیه پیچیده شده و باید منتظر تصمیمات فدراسیون جهانی بمانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1450

به "کیخا: آماده کسب سهمیه المپیک در قطر بودم اما کرونا اجازه نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیخا: آماده کسب سهمیه المپیک در قطر بودم اما کرونا اجازه نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید