کومان: با شکست در الکلاسیکو بیشتر از 3 امتیاز از دست دادیم

به گزارش مرد کوچک، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد شکست تیمش در الکلاسیکو توضیحاتی را بیان نمود.

کومان: با شکست در الکلاسیکو بیشتر از 3 امتیاز از دست دادیم

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم. فکر می کنم عملکرد ما در نیمه اول خوب بود و ما موقعیت خوبی داشتیم که از رئال مادرید پیش بیفتیم. می دانستیم که اگر رئال مادرید به گل اول برسد، با توجه به سبک دفاع کردن این تیم، بازگشت به بازی کار سخت و پیچیده ای خواهد بود. فرصت گلزنی زیادی برابر رئال مادرید نداشتیم و در ارسال پاس های آخر خوب نبودیم. البته موقعیت سرجینو دست خیلی مهم بود و ما با گلزنی برابر رئال مادرید می توانستیم شرایط بازی را تغییر دهیم.

کومان در ادامه گفت: وینیسیوس جونیور سرعت فراوانی دارد، اما ما در نیمه دوم توانستیم جریان بازی را بیشتر کنترل کنیم. وقتی در خانه مقابل رئال مادرید مغلوب می شوید به سختی می توانید درباره نکات مثبت صحبت کنید. عملکرد تیم در نیمه اول خوب بود و البته جریان بازی بسیار نزدیک بود. وقتی در الکلاسیکو می بازید، بیشتر از 3 امتیاز از دست می دهید. من این موضوع را درک می کنم، اما نمی توانیم روحیه خودمان را از دست بدهیم. چهارشنبه بازی دیگری داریم و رقابت برای قهرمانی بسیار طولانی است.

سرمربی بارسلونا اضافه نمود: ممکن بود ما با یک گل از رئال مادرید پیش بیفتیم، اما شرایط برعکس شد و تیم حریف گل اول را زد. اگر ما زودتر گل زده بودیم، جریان بازی تغییر می کرد. ما پیشرفت نموده ایم و حالا در آستانه کسب پیروزی در یک بازی بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید

  • بارسلونا یک - رئال مادرید 2/ کاتالان ها بدون مسی حرفی برای گفتن نداشتند
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1837

به "کومان: با شکست در الکلاسیکو بیشتر از 3 امتیاز از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: با شکست در الکلاسیکو بیشتر از 3 امتیاز از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید