موراتا در یوونتوس ماندنی شد؛ بارسلونا باید تا پایان فصل صبر کند

به گزارش مرد کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی یوونتوس تایید کرد آلوارو موراتا تا پایان فصل 22-2021 در این باشگاه می ماند.

موراتا در یوونتوس ماندنی شد؛ بارسلونا باید تا پایان فصل صبر کند

به گزارش خبرنگاران، داستان انتقال آلوارو موراتا به بارسلونا به ته خط رسیده است زیرا ماسیمیلیانو الگری تایید کرده که این مهاجم اسپانیایی را از دست نخواهند داد. به نقل از فابریتزیو رومانو، در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های یوونتوس و ناپولی در هفته بیستم سری آ، ماسیمیلیانو الگری در خصوص شرایط موراتا گفت: آلوارو موراتا در یوونتوس می ماند. او در ژانویه جدا نخواهد داشت. من رو در رو با آلوارو صحبت کردم و به او گفتم تو صد درصد در یوونتوس می مانی.

رومانو مدعی است دیگر امکان انتقال موراتا به بارسلونا وجود ندارد و علاوه بر این داستان انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس، تا به امروز جدی نیست.

یوونتوس می خواهد تا سرانجام فصل روی موراتا حساب کند. آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد، به احتمال زیاد تیم خود را در جابجایی ژانویه تغییر نخواهد داد.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ژاوی، سرمربی بارسلونا که نام آلوارو موراتا را در صدر فهرست اهداف خود برای تقویت خط حمله قرار داده بود، به احتمال زیاد مجبور به دست کشیدن از این هدف خواهد شد زیرا یوونتوس در حال حاضر نمی خواهد او را از دست بدهد. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی بیانکونری می خواهد تا سرانجام فصل روی موراتا حساب کند و در جلسه ای که روز دوشنبه با این مهاجم 29 ساله داشته، روی آن تاکید کرده است.

موراتا زیر نظر الگری به خوبی در حال تمرین کردن است و گزینه های مدنظر برای جانشینی او نیز به گونه ای در نظر گرفته نشده اند که بتوانند سطح تیم را بالاتر ببرند. به همین دلایل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهاجم اسپانیایی به بازی برای بانوی پیر تا سرانجامی فصل ادامه خواهد داد. علاقه به آوردن مائورو ایکاردی به تورین نیز جدی نیست زیرا یوونتوس نمی خواهد بیش از 6 ماه به بازیکنی مثل او که دستمزد بالایی دارد، متعهد شود.

اولویت یووه جذب یک مهاجم جوان در سرانجامی فصل است و مدیران این باشگاه می خواهند هرچه سریعتر جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ساسولو را رزرو کنند تا این بازیکن ایتالیایی از فصل آینده پیراهن سفید و مشکی را بر تن کند. دی مارتزیو همچنین علاقه یوونتوس به جذب رایگان رودیگر، مدافع آلمانی که فقط تا سرانجام فصل با چلسی قرارداد دارد را نیز تایید کرد.

ماسیمیلیانو الگری به هواداران یوونتوس اطمینان داد آلوارو موراتا، مهاجم 29 ساله این تیم که به بارسلونا لینک شده بود، تا سرانجام فصل در یووه می ماند. پنج شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم های یوونتوس و ناپولی در چارچوب هفته بیستم رقابت های سری آ در استادیوم آلیانز به مصاف هم می فرایند. به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری سرمربی یووه در کنفرانس خبری پیش از از این دیدار ابتدا درباره شرایط بازیکنانش صحبت کرد:

طی این مدت خیلی خوب کار کرده ایم. به این روزهای تعطیل نیاز داشتیم. کیه زا و دیبالا ریکاوری کرده اند و در دسترسند. آن ها بدون شک دو دارایی ارزنده برای یوونتوس هستند. ما باید مسیری که پیش از سرانجام سال 2021 داشتیم را گام به گام ادامه دهیم. دنیلو طی روزهای آینده به تمرینات اضافه می شود. بونوچی قطعا به بازی با ناپولی نخواهد رسید اما برای بازی سوپرکاپ باید ببینیم چه می شود. در حال حاضر دو مدافع مرکزی و سه فول بک در دسترس دارم. باید شرایط خط دفاعی و خط حمله را ارزیابی کنم. فردا در خط هافبک، دو نفر از بین بنتانکور، رابیو و مک کنی بازی می کنند. در این روزها ما روی شرایط بدنی و سطح فنی بازی مان تمرکز کردیم. برای شش بازی سخت ماه ژانویه آماده خواهیم بود؛ بازی هایی که در سرنوشت فصل ما نقش مهمی دارند.

سرمربی یوونتوس درباره شایعات انتقال آلوارو موراتا به بارسلونا و جدایی قریب الوقوع آرون رمزی از بیانکونری گفت: آلوارو موراتا از یوونتوس نمی رود. او فوتبافهرست باکیفیتی است و مشکل این است که برچسب اشتباهی به او می چسبانند. موراتا خیلی برای ما خیلی مهم است چون فصل گذشته 21 و این فصل 7 گل زده است. با او صحبت کرده ام و گفته ام از یوونتوس نخواهی رفت. پفراینده جدایی او از یوونتوس بسته است و این قطعی است. از سوی دیگر آرون رمزی در آستانه خروج از یوونتوس است و در تلاش هستیم کارهای جدایی او حل و فصل شود. غیر از جدایی رمزی، به احتمال 99% تغییرات و جابجایی دیگری در برنامه ما نیست.

به دلیل تعداد بالای کرونایی های باشگاه ناپولی، احتمال تعویق بازی به زمانی دیگر مطرح شده است. الگری درباره این موضوع گفت: بازی برابر ناپولی؟ نهادها مربوطه باید تصمیم گیری کنند. ما فقط مقابل حریفی که در زمین باشد، حاضر می شویم. شرایط اضطراری است و باید راهکار های مناسبی پیدا شود. از نظر ذهنی روی بازی فردا متمرکز هستیم و فقط درباره تقابل با تیمی فکر می کنیم که پنج امتیاز بیش از ما دارد. من در جایگاهی نیستم که در خصوص سایر فعالیت ها صحبت کنم و ما فقط برای این بازی بسیار سخت آماده می شویم. اگر به ما بگویند بازی کنید، آماده هستیم و هر کاری که مقامات بگویند، انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1947

به "موراتا در یوونتوس ماندنی شد؛ بارسلونا باید تا پایان فصل صبر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتا در یوونتوس ماندنی شد؛ بارسلونا باید تا پایان فصل صبر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید