کاوه: شرایط اقتصادی فوتبال را با کشتی نباید مقایسه کرد، کشتی گیران با مدال المپیک جاودانه می شوند

به گزارش مرد کوچک، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: شرایط اقتصادی فوتبال را نباید هرگز با کشتی مقایسه کرد، آنها پول خوب می گیرند اما جاودانه نمی شوند اما در کشتی مدال المپیک بچه ها را جاودانه می نماید.

کاوه: شرایط اقتصادی فوتبال را با کشتی نباید مقایسه کرد، کشتی گیران با مدال المپیک جاودانه می شوند

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط حسن رحیمی که به ویروس کرونا مبتلا شده، گفت: با او صحبت کردم، هنوز بیمارستان هست ولی بهتر از قبل شده است.

وی در خصوص اینکه سرپرست فدراسیون پزشکی اعلام نموده هفته آینده در خصوص شروع فعالیت های کشتی ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهد نمود، گفت: من هم در رسانه ها خواندم که مسجدی گفته هفته آینده راجع به برگزاری اردوها با اجرای پروتکل های بهداشتی تصمیم می گیرند اما ما تا مسابقه دنیای مان معین نگردد اردو نداریم. فعلا هم که از اتحادیه دنیای خبری نیامده و برنامه ای نیست.

کاوه در خصوص اینکه اگر مجوز شروع فعالیت های کشتی صادر گردد، چه زمانی استارت لیگ برتر زده می گردد، تاکید نمود: اول باید مجوز را بگیریم و بعد جلسه بگذاریم. باید دید این پروتکلی که برای برگزاری لیگ در نظر می گیرند به چه شکل است و آیا ما می توانیم آن را مهیا کنیم. فعلا که بچه ها تحت کنترل هستند و به تمرینات شان ادامه می دهند.

مدیر تیم های ملی آزاد در خصوص پرداخت پاداش مربیان برتر آسیا در جلسه وبیناری روز چهارشنبه در فدراسیون کشتی، گفت: شورای کشتی آسیا مبلغی را برای سرمربیان آزاد و فرنگی ما در نظر گرفته بود که فدراسیون پرداخت کرد. به هرحال ما هم در مسابقات قهرمانی آسیا و هم در قهرمانی دنیا نتایج خوبی گرفتیم، براین اساس شورای کشتی آسیا، مربیان این تیم ها را به عنوان بهترین های آسیا معرفی کرد که کار خوبی هم بود.

محسن کاوه در رابطه با اینکه خیلی ها حقوق 6 میلیون تومانی سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی را در قیاس با بعضی رشته ها، خیلی کم می دانند، یادآور شد: در این خصوص مسائل زیادی مطرح است، اگر بخواهیم حق مربیان مان را بدهیم اصلا باید به آنها ماهی 100 میلیون تومان بدهیم، اما مشکل بودجه وجود دارد. ضمن اینکه من می گویم اصلا تحت هیچ شرایطی نباید کشتی را با فوتبال مقایسه کرد. یعنی نباید ارقامی که در فوتبال رد و بدل می گردد را با حقوق مربیان کشتی قیاس کرد، آنها پول خوب می گیرند اما جاودانه نمی شوند اما در کشتی مدال المپیک بچه ها را جاودانه می نماید. یک قهرمان المپیک نامش برای همواره در تاریخ ثبت می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1135

به "کاوه: شرایط اقتصادی فوتبال را با کشتی نباید مقایسه کرد، کشتی گیران با مدال المپیک جاودانه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: شرایط اقتصادی فوتبال را با کشتی نباید مقایسه کرد، کشتی گیران با مدال المپیک جاودانه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید