کاسانو: من جای اینتری ها بودم، لائوتارو را می فروختم

به گزارش مرد کوچک، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا می گوید باشگاه اینتر باید مهاجم آرژانتینی اش را بفروشد.

کاسانو: من جای اینتری ها بودم، لائوتارو را می فروختم

به گزارش خبرنگاران، لائوتارو مارتینس با درخششی که در فصل جاری در اینتر داشته، نظر باشگاه های عظیم اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را به خود جلب نموده اما در این بین بارسا علاقه بیشتری به جذب این مهاجم آرژانتینی دارد. این بازیکن 22 ساله که این فصل در 31 بازی از رقابت های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است تا سرانجام ماه ژوئن 2023 تحت قرارداد باشگاه اینتر قرار گرفته است.

آنتونیو کاسانو که خود بین سال های 2012 تا 2013 در اینتر عضویت داشت، در گفت وگوی اینستاگرامی با پی یر لوئیجی پاردو، مجری برنامه تلویزیونی تیکی تاکا گفت: لائوتارو بازیکن خیلی خوبی است اما اگر من بودم او را می فروختم. شما این بازیکن را 20 میلیون یورو خریده اید و حالا می توانید بیش از 100 میلیون یورو او را بفروشید یا اینکه می توانید در ازای لائوتارو، آرتور را از بارسلونا بگیرید و 70 یا 80 میلیون یورو هم از واگذاری اش به کاتالاتان ها نصیب تان گردد.

وی اضافه نمود: بعد از فروش لائوتارو سراغ جذب ادینسون کاوانی می رفتم که قراردادش با پاری سن ژرمن رو به سرانجام است و برای آنتونیو کونته گزینه ایده آلی است. در کنار اینها پول فروش مائورو ایکاردی هم خواهد بود که با آن می گردد سراغ به خدمت دریافت الکساندرلاکازت از آرسنال رفت. لائوتارو بهتر از این هم خواهد شد اما اگر با من بود به او می گفتم که همکاری لذت بخشی بود!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 955

به "کاسانو: من جای اینتری ها بودم، لائوتارو را می فروختم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسانو: من جای اینتری ها بودم، لائوتارو را می فروختم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید