کارمند کنسولگری عربستان: پیش از قتل خاشقجی از من خواستند فر را روشن کنم

به گزارش مرد کوچک، ایسنا نوشت: تکنسین محلی و کارمند ترک کنسولگری عربستان در استانبول در جریان دادگاه غیابی 20 مظنون قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه، اعترافاتی را مطرح نمود که به اخبار سوزانده شدن جسد وی دامن می زند.

کارمند کنسولگری عربستان: پیش از قتل خاشقجی از من خواستند فر را روشن کنم

به گزراش شبکه المیادین، زکی دمیر، تکنسین محلی و کارمند کنسولگری عربستان در استانبول با حضور در دادگاه غیابی 20 مظنون قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه اعتراف کرد که پس از گذشت کمتر از یک ساعت از ورود خاشقجی به ساختمان کنسولگری از وی خواسته شده است که فر را روشن کند.

وی در این باره گفت: پس از آنکه خاشقجی وارد ساختمان کنسولگری عربستان شد من به محل سکونت کنسول در مجاورت کنسولگری فراخوانده شدم.

دمیر اضافه نمود: آنجا پنج یا شش فرد بودند و از من خواستند که فر را روشن کنم. فضایی از ترس در آنجا وجود داشت.

وی همچنین گفت که چند سیخ گوشت را در آنجا مشاهده کرده و متوجه شده است که رنگ سنگ های مرمر در اطراف فر تغییر کرده، مسأله ای که نشان می دهد با یک ماده شیمیایی تمیز شده اند.

در لایحه اتهام این پرونده آمده است که دمیر هنگام رسیدن ماشینی شیشه دودی به مقابل کنسولگری خواسته است که در بازکردن در پارکینگ کمک کند اما از وی خواسته شد که هرچه سریع تر محل را ترک کند.

مقامات ترکیه گفته اند، یکی از تئوری هایی که پلیس در حال تحقیق درباره آن بوده این است که قاتلان خاشقجی احتمالاً پس از خفه کردن وی و مثله کردن جسدش، وی را سوزانده اند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1079

به "کارمند کنسولگری عربستان: پیش از قتل خاشقجی از من خواستند فر را روشن کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمند کنسولگری عربستان: پیش از قتل خاشقجی از من خواستند فر را روشن کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید