تور برزیل ارزان: چرا برزیلی ها دوست ندارند این جاذبه ها را کسی ببیند؟

به گزارش مرد کوچک، دیدنی های برزیل

برزیل سرزمین شگفتی هاست هم به لحاظ طبیعت و منظره و هم مردم. اگر چه تعدادی از سواحل این کشور زیبا در تمام جهان معروف است، اما المان های شهری و معماری زیادی هم وجود دارند که در این نوشتار خبرنگاران می خواهیم تعدادی از دیدنی های برزیل را که محلی ها می شناسند و دوست دارند را به شما معرفی کنیم، دیدنی هایی که آن ها دوست ندارند تا مردم دیگری آن ها را ببینند…. با خبرنگاران همراه باشید:

تور برزیل ارزان: چرا برزیلی ها دوست ندارند این جاذبه ها را کسی ببیند؟

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

جنگل های زیر آب رفته آمازون

آماوزن معروف ترین جنگل بارانی در جهان است که چند سالی است به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است این فرایند مدام رو به رشد است. برای گردشگرانی که می خواهند از این جنگل ها تماشا نمایند، برترین نقطه آغاز مانائوس است شهری در جنگل و مرکز استان آمازون. برگزار نماینده های تور زیادی وجود دارند که علاقه مندان به طبعیت را برای تماشا درخت های سر به فلک کشیده آمازون و تماشا طبیعت خارق العاده آن به این منطقه می برند.گاهی برخی از این تورها به افراد قول نشان دادن قبیله های بومی ای که در دل جنگل های بارانی آمازون، این تماشای های برزیل پنهان شده اند را می دهند.

اگر بخواهید از این جنگل ها تماشا کنید بدون اینکه آسیبی به زیست بوم برسد باید فقط و فقط از تورهای قانونی بهره ببرید و اصلا اصلی ترین علتی که برزیلی ها دوست ندارند این منطقه ها در جهان شناخته شوند این است که از آسیب رسیدن به محیط زیست و طبیعت آن از سوی گردشگران هراس دارند.

ترینیداد

ترینیداد یک منطقه ساحلی خیلی معروف است که به خاطر امواج پر جوشش و خروشش مشهور است، آخر هفته ها این منطقه خیلی شلوغ می گردد و مخصوصا موج سواران زیادی به آن می آیند. اگر در سفر به برزیل تصمیم گرفتید تا از ترینیداد تماشا کنید حتما سواحل تماشای Cepilho، Ranchos، Meio و Cachadaço را هم ببینید چرا که به نسبت بقیه خلوت تر هستند.

بعد از این که به آن جا رسیدید از تعداد زیاد استخر های طبیعی آن حیرت زده خواهید شد.

پانتانال

البته که نام آمازون را همه تا حالا شنیده اند و واقعا نیازی به معرفی ندارد، آمازون و جنگل های بارانی آمازون از عجایب طبیعی برزیل است اما چه باور کنید و چه نکنید جایی به نام پانتانال وجود دارد که حتی از آمازون هم فرصت های حیات وحشی بیشتری را اختیارتان می گذارد به جز آن این فرصت را دارید تا حسابی ماجراجویی هم کنید. این منطقه پانتانال که به زمین های خیس پانتانال هم مشهور است در واقع یک وت لند است و بزرگترین زمین های خیس جهان و از تماشای های برزیل است و همین موضوع نشان دهنده این است که کشاورزان و مردم برزیل توانسته اند خیلی خوب با زیست بوم کنار بیایند. دوست دارید بدانید که این منطقه زیستگاه چه جانوری است؟ در پانتانال می توانید به زیستگاه طبیعی جگوارها روربرو شوید.

پارک طبیعی Lençóis Maranhenses

به نظر شما هم نشینی ده ها حتی صدها دریاچه و تالاب در دل کویر امکان پذیر است؟ از نظر منطقی باید جواب نه باشد اما این طور نیست چرا که با نگاه کردن به پارک طبیعی Lençóis Maranhenses که از تماشای های برزیل است می توان به این نتیجه رسید که هیچ چیز غیر ممکن نیست. شن های سفید ابریشمین این پارک در کنار باران های فصلی باعث شده تا چنین چشم انداز خاارق العاده ای در برابر دیده ها ظاهر گردد. البته واقعیت این است که Lençóis Maranhenses بر خلاف تپه های شنی و ماسه ای آن اصلا یک بیایان یا کویر نیست. این پارک خارق العاده درست در بیرون حوضه آمازون قرار گرفته است و یک نگاه به آن شما را با چشم اندازی بی نظیر از مرداب های آبی رنگ روبرو می نماید.

مونته رورایما (Monte Roraima)

در بالای مرز شمالی ونزوئلا و گویان یکی دیگر از برترین تماشای های برزیل به نام مونته رورایما قرار گرفته است. که در واقع یک کوه میز مانند با قله صاف است و از این لحاظ شباهت خیلی کمی به تیبل مونتین در آفریقای جنوبی دارد. گفته می گردد که این کوه در بین قدیمی ترین شکل گیری های جهان و روی زمین قرار گرفته است به این علت از ارزش تاریخی بالایی برخوردار است. تقریبا هر روز در منطقه مونته رورایما باران می بارد و به همین علت اطراف آن بسیار سبز است همه جا گیاه روییده است. این ریزش باران زیاد باعث به وجود آمدن آبشارهای فصلی تماشای و تعدادی از بزرگ ترین ابشارهای جهان شده است.

پارایا دو روسا (Praia do Rosa)

یکی دیگر از تماشای های برزیل که برزیلی ها واقعا دوست ندارد مردم دیگر قسمت های جهان آن را ببینند پارایا دو روسا است. کشور برزیل واقعا تعدادی از مهم تر تماشای های جهان و شگفتی های جهان را در خود جای داده است و علاوه برا این یکی از برترین نقاصد دیا برای موج سواران است. اگر شما هم به این قصد به برزیل رفتی بهتر است تابه اجنوب آن بروید چر که ر جنوب برزیل فرصت هیا مج سواری بهتری و بیشتر و رفه ای تری وجود دارد. امواجی که در ای منطقه از برزیل وجوددارند از نیم متر تا حتی 2 تا 3 متر گاها ارتفاع دارند و به همین علت است که برزیل را در بسیاری از جاها به عنوان بهشت موج طواران معرفی می نمایند.

در کنار سواحل زیبای این منطقه و فرصت ای بسیار طبیعت کردی ماجراجویی، این منطقه از برزیل رستوران های بسیار عالی و با کیفیتی را هم در خود جای داده است و علاوه بر رستوران ها، مغازه ها، فروشگاه های بسیار را هم نباید از یاد برد. البته یادتان نرود که مهم ترین علتی که این منطقه را معروف نموده است موج های بزرگ و مرتفع آن است.

با معرفی این تماشای ها شاید بی راه نباشد که برزیلی ها دوست نداشته باشند تا این شگفتی ها را جهانگرد ها ببینند، آن ها در واقع نگران زیست بوم این منطقه ها و آسیب های انسانی هستند. پس برترین کار این است که گردشگری مسئولیت پذیرانه در این منطقه داشته باشیم.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1946

به "تور برزیل ارزان: چرا برزیلی ها دوست ندارند این جاذبه ها را کسی ببیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: چرا برزیلی ها دوست ندارند این جاذبه ها را کسی ببیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید