پیولی: زلاتان به بازی مقابل تورینو نمی رسد، باخت به یوونتوس روحیه تیم را خراب نکرده است

به گزارش مرد کوچک، سرمربی تیم فوتبال میلان خاطرنشان کرد که مهاجم سوئدی تیمش نمی تواند روسونری را در بازی هفته هفدهم این تیم همراهی کند.

پیولی: زلاتان به بازی مقابل تورینو نمی رسد، باخت به یوونتوس روحیه تیم را خراب نکرده است

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان در نشست خبری پیش از بازی خانگی فردا شب (شنبه) تیم فوتبال میلان مقابل تورینو در هفته هفدهم سری A به خبرنگاران گفت: در یک فصل پیچیده شرایطی پیش می آید که می تواند تیم را دچار مشکل کند. ما مشکلاتی داریم اما هدر دادن انرژی مان در خصوص چیز هایی که روی آنها کنترل نداریم بی فایده است. باید به دنبال راه حل بود. تیم دارد کارش را خوب انجام می دهد و ما هم باید به همین فرایند ادامه دهیم.

پیولی درباره حریف تیمش هم گفت: تورینو در ابتدای فصل مشکلاتی داشت اما طبیعی بود چون این تیم با یک مربی جدید کارش را استخدام نموده بود. اکنون اما روزهای خوبی را دارند تجربه می نمایند، با قدرت بازی می نمایند و شایسته احترام هستند.

میلان چهارشنبه هفته جاری اولین شکستش در این فصل سری A را در خانه مقابل یوونتوس متحمل شد. پیولی با اشاره به این موضوع هم گفت: من این شکست را همانطور مدیریت کردم که پیروزی های قبلی مان را مدیریت نموده ام. نیازی به مداخله من برای تقویت روحیه بازیکنان نبود. آنها خودشان می دانند که یک بازی خوب ارائه کردند و باید فوراً به بازی های بعدی فکر نمایند. تیم من از توانایی های خودش مطلع است.

سرمربی میلان در پایان درباره غایبان تیمش برای مصاف با تورینو گفت: طبق پیش بینی های ما و کادر پزشکی، اسماعیل بن ناصر و الکسیس ساله ماکرز تا بازی مقابل کالیاری (29 دی) بازنخواهند گشت. شرایط شان خوب است اما ما نمی خواهیم آنها را تحت فشار بگذاریم. زلاتان ابراهیموویچ؟ او طبق برنامه پیش رفته و تمریناتی هم داشته اما من فکر نمی کنم که او به بازی برسد.

تیم فوتبال میلان فردا شب (شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان تورینو خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1404

به "پیولی: زلاتان به بازی مقابل تورینو نمی رسد، باخت به یوونتوس روحیه تیم را خراب نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: زلاتان به بازی مقابل تورینو نمی رسد، باخت به یوونتوس روحیه تیم را خراب نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید