پاساژ ها و مراکز خرید مسقف مجاز به فعالیت هستند

به گزارش مرد کوچک، فرماندار آبادان گفت:پاساژ ها و مراکز خرید مسقف با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت تا ساعت 18 هستند.

پاساژ ها و مراکز خرید مسقف مجاز به فعالیت هستند

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش از ،فرماندار آبادان با بیان اینکه پاساژ ها و مراکز خرید مسقف مجاز به فعالیت هستند گفت:فعالیت سایر کسبه شهرستان فقط تا هنگام اذان مغرب مجاز خواهد بود.

او اضافه نمود: از تمام شهروندان و کسبه ای که موازین بهداشتی را رعایت کردند، قدردانی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: محدودیت هایی را که در این مدت برای مقابله با کرونا ایجاد کردیم، بهترین برنامه آموزشی بود که باید از آن استفاده مطلوب را ببریم.

موسوی ادامه داد:قرار است فعلا با کرونا زندگی کنیم، چون تا به امروز واکسن قطعی شناسایی نشده است، از طرف دیگر ممکن نیست تا نابودی کرونا همه کار وکسب ها تعطیل باشند، چرخه مالی مملکت احتیاج به فعالیت دارد.

او گفت:تا اینجای کار هم باید از همکاری مردم و کسبه محترم قدردانی کرد.

فرماندار آبادان با بیان اینکه قدردان همه کسانی هستیم که بخاطر رعایت دستورالعمل ها متضرر شدند تا به خود و جامعه آسیبی نرساننداضافه نمود:قدردان مردمی هستیم که هفته ها محدودیت ها و قرنطینه آبادان را تحمل و رعایت کردند.

موسوی گفت: اکنون کرونا نه تنها تمام نشده است بلکه فضای انتقالش سهل تر گشته است.

او اضافه نمود:می بایست، طوری مراقب خود و خانواده هایمان باشیم که در این شرایطِ بدون محدویتها، جان سالم بدر ببریم و از سلامت عزیزانمان محافظت کنیم.

فرماندار آبادان با اشاره به اینکه بدون شک افرادی که بی اهمیت از کنار این موضوع بگذرند، متاسفانه هم خود گرفتار و هم دیگران را گرفتار خواهند کرد توضیح داد: تجربه در آبادان نشان داده است که ایجاد محدودیت ها و همکاری مردم و کسبه می تواند آمار ابتلا را متوقف و یا کاهش دهد.

موسوی عنوان نمود:آبادان که جزء شهر های عظیم استان است و در ابتدا جزء شهر های اولِ مبتلا بود به لطف خدا و همکاری مردم و کسبه و اقدامات و برنامه های جدی در ایجاد محدودیت ها اکنون شهر سیزدهم استان است و باید قدردان مردم عزیزمان باشیم.

او اجرای بعضی از دستور العمل های جدید را تشریح کرد و گفت: همه شرایطی که قبلا برای مراکز و اماکن مذهبی و مقدسه وجود داشت فعلا پابرجا هستند و تا اطلاع بعدی تعطیل است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان اضافه نمود:در ماه مبارک رمضان مطابق دستورالعمل های کشوری هیچگونه افطاری و یا تجمع نداریم، اما فرصت خوب است تا به یاری احتیاجمندان روزه دار بشتابیم.

او همچنین گفت:مدارس و دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی کاملا تعطیل است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در مورد فعالیت رستوران ها و پاساژ ها گفت:رستوران ها تحت نظارت شدید فقط مجاز به فروش غذای بیرون بر هستند. مراقب باشید چنانچه رستورانی به دلیل پذیرش حضوری پلمپ شد هرگز تا سرانجام طرح فک پلمپ نخواهد شد.

موسوی خاطر نشان کرد: پاساژ ها و بازار ها با رعایت پروتکل های بهداشتی با نظارت ناظرین مقیم تحت نظر کمیته اجرایی ستاد کرونا از اول اردیبهشت مجاز به فعالیت هستند. همه مغازه ها باید در ورودی خود محلول های ضد عفونی تعبیه نمایند و مغازه داران و سایر همکارانشان از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

او ادامه داد:اگر مطابق نظر کارشناسان علوم پزشکی معین شد عده ای ضمناً فعالیت یک بازار و یا پاساژی خاص مبتلا شدند، بلافاصله آن بازار یا پاساژ تعطیل و ورودی و خروجی های آن مسدود می گردد. ضمناً ممکن است در یک بازار یا پاساژ چندین مغازه به دلیل تخلف اجازه فعالیت نداشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:کمیته اجرایی در پاساژ ها و بازار ها در تمام طول فعالیت روزانه مسقر هستند و لحظه به لحظه رفتار فعالان را رصد و تنظیم گزارش می نمایند.

او اضافه نمود:پاساژ ها و بازار ها هر شب باید ضدعفونی شوند و مسئول حسن اجرای این بند اتاق اصناف تحت نظر کمیته اجرایی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:زمان سرانجام فعالیت کلیه کسبه در شهرستان آبادان (به غیر ازپاساژ ها و مراکز خرید مسقف که تا ساعت 18 مجاز به فعالیت هستند) تا اذان مغرب است و پس از آن کسی حق فعالیت ندارد، در غیر این صورت پلمپ خواهند شد. در صورت پلمپ در این مرحله حق فک پلمپ باید پرداخت گردد و تابع شرایط زمان قرنطینه نیست.

موسوی در پیان توضیح داد:کمیته اجرایی مجازند فعالیت های کم ریسک و دارای ریسک متوسط دیگر اصناف را شناسایی و مطابق این دستورالعمل به آن ها مجوز فعالیت به شرط رعایت موازین بهداشتی بدهند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 910

به "پاساژ ها و مراکز خرید مسقف مجاز به فعالیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاساژ ها و مراکز خرید مسقف مجاز به فعالیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید