میر محمدی: جهاد دانشگاهی در جهت قطع وابستگی به خارج حرکت می نماید

به گزارش مرد کوچک، نایب رئیس کمیسیون پزشکی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مجموعه جهاد دانشگاهی در برطرف وابستگی های کشور گفت: یکی از نهادهایی که توانست اثرات تحریم ها را خنثی و در برطرف وابستگی به خارج جهت تامین نیازهای کشور کوشش کند مجموعه جهاد دانشگاهی است.

میر محمدی: جهاد دانشگاهی در جهت قطع وابستگی به خارج حرکت می نماید

سید جلیل میر محمدی میبدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های جهاد دانشگاهی 1400 در گفت وگو با خبرنگاران، یا بیان این که جهاد دانشگاهی یکی از شجره های طیبه ای است که در انقلاب رویش پیدا نموده است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه ها و عرصه های مختلف در طول سالهای بعد از انقلاب در زمینه توانمندی های علمی، فرهنگی و فنی یاری های بسیار خوبی به نظام نموده است.

وی با اشاره به نقش مجموعه جهاد دانشگاهی در برطرف وابستگی های کشور گفت: یکی از نهادهایی که توانست اثرات تحریم ها را خنثی و در برطرف وابستگی به خارج جهت تامین نیازهای کشور کوشش کند مجموعه جهاد دانشگاهی است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: نمایشگاه جهاد دانشگاهی 1400 باعث شد دید من نسبت به این نهاد علمی فرهنگی بازتر گردد. جهاد دانشگاهی مجموعه ای کم خرج، کاملاً علمی و فنی و پیروز در راستا قطع وابستگی های کشور است.

میر محمدی میبدی در سرانجام با تاکید بر اینکه حاضریم در حد توان مجلس جهاد دانشگاهی را مورد حمایت قرار دهیم، گفت: یاری در بودجه 1401 در حوزه اعتبار، مطالبه گری کرد از وزرای مرتبط برای حمایت از خرید محصولات ساخت جهاد دانشگاهی در قالب حمایت از صنایع فراوری داخل و بعلاوه پیگیری تصویب طرحهای مورد نظر جهاد دانشگاهی از جمله اقداماتی است که در جهت حمایت از جهاد دانشگاهی می تواند در مجلس شورای اسلامی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1938

به "میر محمدی: جهاد دانشگاهی در جهت قطع وابستگی به خارج حرکت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میر محمدی: جهاد دانشگاهی در جهت قطع وابستگی به خارج حرکت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید