مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عزل مدیرعامل تسلا تا توپ روباتیکی که آموزش می دهد

به گزارش مرد کوچک، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عزل مدیرعامل تسلا تا توپ روباتیکی که آموزش می دهد

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا به علت ارسال یک توییت جنجالی از مدیرعاملی این شرکت کنار گذاشته شد و البته موظف شد 20 میلیون دلار جریمه پرداخت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

عینک نورانی و جذابLuminette 2 محصولی عالی برای افرادی است که در فضل پاییز و زمستان دچار خواب آلودگی می شوند. این عینک کاربران خود را همیشه هشیار نگه می دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توپ روباتیک آموزشی جدید موسوم به Sphero Bolt یکی از جدیدترین محصولاتی است که برای آموزش و برنامه ریزی وارد بازار شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازمان کنترل و حفاظت از مرزهای هند اعلام کرده به زودی از ابزارهای هوش مصنوعی برای کنترل مرزی استفاده می کند.این ابزارها می توانند امنیتی چند برابری برای دولت هند و ساکنان مناطق مرزی به ارمغان بیاورند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استفاده از ماوس برای افرادی که در طول روز از کامپیوتر استفاده می کنند اهمیت زیادی دارد. نوع ضعیف طراحی ماوس می تواند منجر به درد و التهاب در مچ دست و انگشتان شود. بنابراین یافتن یک ماوس مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها تایوان بیش از هر زمان دیگر در حوزه هوش مصنوعی و تکنولوژی پیشرفت کرده و این پیشرفت را مدیون حضور برترین شرکت های حوزه فناوری در خاک خود است. اما چرا غول های فناوری تا این حد به تایوان علاقه نشان می دهند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 57

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عزل مدیرعامل تسلا تا توپ روباتیکی که آموزش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عزل مدیرعامل تسلا تا توپ روباتیکی که آموزش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید