مناسب&zwnjسازی ورودی های خط 6 مترو در منطقه 2 تهران

به گزارش مرد کوچک، شهردار ناحیه4 منطقه دو تهران از مناسب سازی ورودی های ایستگاه مرزداران با هدف بهینه سازی خدمات رسانی به شهروندان این منطقه اطلاع داد.

مناسب&zwnjسازی ورودی های خط 6 مترو در منطقه 2 تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیدمحمود میرشکرایی، شهردار ناحیه 4 منطقه دو با اعلام این خبر گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان و سریع آنان به شبکه و ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو، ایستگاه خط 6 مترو در محله مرزداران آماده سازی و با بهره برداری از آن دسترسی شهروندان از شمال غرب تهران به جنوبی ترین نقطه پایتخت و بالعکس آسان تر می گردد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل پس از تکمیل عملیات عمرانی احداث مترو در بلوار مرزداران، حصار کارگاهی جمع آوری و فضاسازی مناسب محوطه های بیرونی ایستگاه در دستور کار مدیریت منطقه قرار گرفته است.

میرشکرایی با اشاره به اینکه ورودی های این ایستگاه در بلوار مرزداران و خیابان سرسبز جانمایی شده است گفت: به منظور تامین رفاه شهروندان، دسترسی بهتر عابرین و وسایل نقلیه و عبور مرور مسافرین، عملیات مناسب سازی پیاده رو، نهرسازی و همچنین روکش آسفالت اجرا شد.

وی اضافه نمود: ورودی ایستگاه مرزداران به لحاظ ترکیب معماری سنتی و مدرن و استفاده از المان های سنتی، جلوه مناسبی را به این محله بخشیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1334

به "مناسب&zwnjسازی ورودی های خط 6 مترو در منطقه 2 تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب&zwnjسازی ورودی های خط 6 مترو در منطقه 2 تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید