ملی پوش تیم فوتسال ایران محروم شد

به گزارش مرد کوچک، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون به دلیل مسائل انضباطی از همراهی تیمش در 2 بازی برابر ستارگان ورامین محروم خواهد بود.

ملی پوش تیم فوتسال ایران محروم شد

به گزارش ، تیم فوتسال مس سونگون روز دوشنبه پنجم اسفند ماه در ملاقات رفت از دور رقابت های مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال در ورامین مهمان تیم ستارگان خواهد بود. تیم فوتسال مس سونگون در این بازی علیرضا عسگری بازیکن ملی پوش خود را به دلیل اخراج در بازی قبل برابر ملی حفاری اهواز در اختیار نخواهد داشت.

تیم های فوتسال مس سونگون و ملی حفاری اهواز 2 بهمن ماه در بازی سوم از دور رقابت های یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر در تبریز به مصاف هم رفتند و در سرانجام مس سونگون پیروز شد تیم ملی حفاری اهواز را شکست دهد و با 2 پیروزی به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کرد. در این مسابقه علیرضا عسگری بازیکن تیم مس به دلیل درگیری با سینا ممبینی بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز از زمین مسابقه اخراج شد و به همین دلیل از همراهی تیمش در بازی رفت برابر ستارگان ورامین محروم خواهد بود. به دنبال این موضوع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، امروز رای بازی 2 تیم فوتسال مس سونگون و ملی حفاری اهواز را صادر کرد و در این حکم آمده که علیرضا عسگری بازیکن تیم فوتسال مس سونگون به دلیل درگیری با ممبینی (بازیکن تیم ملی حفاری اهواز) از یک جلسه همراهی تیمش محروم شده است.

بدین ترتیب با این حکم جمع محرومیت های علیرضا عسگری به عدد 2 رسید. او نه تنها در بازی رفت برابر ستارگان ورامین محروم خواهد بود، بلکه نمی تواند مس سونگون را در بازی برگشت هم همراهی کند. عسگری به شرطی می تواند دوباره برای تیم فوتسال مس سونگون به میدان برود که این تیم پیروز گردد در برابر ستارگان ورامین به برتری دست پیدا نموده تا آن وقت در فینال حضور پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 805

به "ملی پوش تیم فوتسال ایران محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش تیم فوتسال ایران محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید