ایراد AFC از تیرک دروازه در استادیوم آزادی

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، فوتبال ایران در برخی از باشگاه ها راه زیادی تا حرفه ای شدن و رسیدن به استانداردهای سطح بالا و مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد.

ایراد AFC از تیرک دروازه در استادیوم آزادی

هشدار اخیر AFC به سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر و مشخص مهلت برای انجام دفاع با ارسال مستندات و مدارک باعث شده است تا بخشی از ایرادات کنفدراسیون آسیا از امکانات و شرایط فوتبال کشورمان افشا گردد.

مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس که در نامه های اخیر AFC به آن اشاره شده است شامل مالکیت مشترک، بدهی های کلان مالیاتی، پرونده های بدهی و دولتی بودن این باشگاه ها است.

در کنار این ایرادات می توان به صدها مشکل ریز و درشت دیگری از فوتبال ایران و امکانات و زیر ساختها اشاره نمود که به نظر می رسد با استانداردهای کسب مجوز حرفه ای فاصله دارد. گفته می گردد در نامه ای که به فدراسیون فوتبال ارسال شده 471 صفحه ایراد به باشگاه پرسپولیس و 420 صفحه ایراد از باشگاه استقلال گرفته شده است.

داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای در روزهای گذشته گفته بود که ایرادات دامنه گسترده ای دارد و حتی شامل حمام و سونا ورزشگاه ها، قیمت پایین بلیت ها و … هم می گردد.

امروز هم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم به یکی دیگر از ایرادات AFC اشاره نمود و گفت: در ورزشگاه آزادی یکی از مواردی که اشکال گرفته بودند، این بود که تیر دروازه های رزرو ورزشگاه کجا هستند؛ در حالی که ما اصلاً تیر دروازه رزرو نداشتیم!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1992

به "ایراد AFC از تیرک دروازه در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراد AFC از تیرک دروازه در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید