مقاله: ساختمان امپایر استیت نیویورک آمریکا (Empire State)

به گزارش مرد کوچک، ساختمان امپایر استیت کاملاً مطابق با ADA است ، سرویس بهداشتی مناسب معلولین در رصدخانه طبقه 86 قرار دارد همچنین دیوارهای کوتاه مناسب دید و دوربین های شکاری نیز موجود است. حضور سگ ها در سراسر ساختمان مجاز است. صندلی های چرخدار دارای موتور و بدون موتور مجاز هستند. طبقه 86 دارای رمپ هایی برای سهولت در عبور و مرور است و دیوارها کوتاه در نظر گرفته شده است تا بازدید کنندگان روی صندلی چرخدار همچنان بتوانند از منظره استفاده کنند.

مقاله: ساختمان امپایر استیت نیویورک آمریکا (Empire State)

از اینجا میتوانید سنترال پارک، رودخانه Hudson و رودخانه East ، پل Brooklyn، میدان Times، مجسمه آزادی و بسیاری دیگر را تماشا کنید.

راهنمای چند رسانه ای ساختمان امپایر استیت به عنوان لیدر شخصی شما عمل میکند، شما را در تمام مسیر همراهی میکند از طبقه اول گرفته تا رصد خانه آن با چشم انداز 360 درجه. همچنین میتوانید روی اپلیکیشن کلیک کنید و همانطور که به شهر از بالا نگاه میکنید، در مورد اطراف آن بیشتر اطلاعات کسب کنید. میتوانید فکت های جالب، تصاویر گالری، موزیک های خوب و بسیاری دیگر را در آن بیابید. این اپلیکیشن به زبان های انگلیسی، فرانسه،ایتالیایی،ژاپنی،کره ای، ماندارینایی، پرتغالی، اسپانیایی و آلمانی برای سیستم های اندروید و آیفون موجود است.

در طول زمانهای شلوغ ممکن است با صفی از افراد پشت در مواجه شوید. برای راحتی و امنیت بیشتر شما، برای تعداد نفرات منتظر در صف محدودیت در نظر گرفته شده است. پس از ورود، از لاین های چک کردن بلیت میگذرید و مستقیما به سمت آسانسور پر سرعت ساختمان امپایر استیت میروید.

منبع مقاله: ساختمان امپایر استیت نیویورک آمریکا (Empire State)

انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1894

به "مقاله: ساختمان امپایر استیت نیویورک آمریکا (Empire State)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساختمان امپایر استیت نیویورک آمریکا (Empire State)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید