مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی همراه ما باشید

به گزارش مرد کوچک، یکی دیگر از دیدنی های مکزیکوسیتی که مشابهش به ندرت در جهان یافت می شود. تنها محدوده جنوبی کویوآکان یک روز وقت می خواهد تا بتوانید آن را کامل بگردید. اگر هوادار فریدا کهلو، به طور کلی هنر یا محله های شلوغ باشید نباید بازدید از جاذبه های مرکز کشور مکزیک که در این محله قرار دارند را از دست بدهید. پیشنهاد می کنیم اگر تا این جا آمدید سری هم به کافه Café El Jarocho بزنید.

مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی همراه ما باشید

فریدا کالو نماینده بی قید و شرط میراث هنری مکزیک در سطح جهانی است، چه از او خوشتان بیاید چه نیاید. البته خانه او تا حدودی یک مقصد گردشگری فوق العاده شلوغ، با صف های طولانی و هزینه ورودی گران قیمت است. این جا یکی دیگر از دیدنی های مکزیکوسیتی است که نمی تواند از فهرست جاذبه ها حذف شود. بسیاری از دارایی های شخصی، آثار هنری و عتیقه های او در خانه نگهداری می شوند، باغ ها آرامش مخصوص خود را دارند و دکور اتاق ها هم دیدنیی است.

بازیلکا در قرن 16 میلادی صاخته شده و در روز 12 دسامبر زائران زیادی به این جا می آیند. سازه در کنار تپه واقع شده است و می توان مجسمه ها، صلیب بتونی و دیگر جاذبه های میدان را از اینجا دیدن کرد. قد تازه گوادالوپ در سال 1976 ساخته شده است.

در آخر فهرست دیدنی های مکزیکوسیتی به اهرام تئوتیئواکان که خارج شهر قرار گرفته می رسیم. کافی است تنها 45 کیلومتر از مرکز کشور مکزیک خارج شوید تا به اهرام برسید. اهرامی که نامشان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. ساخت به حدود سال های 100 پیش از میلاد تا 250 سال بعد از آن بازمی شود. در آن موقع یکی از بزرگ ترین شهرهای جهان بود و 125 هزار نفر در آن زندگی می کردند.

منبع مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی همراه ما باشید

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1817

به "مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی همراه ما باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی همراه ما باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید