مسی به دنبال رسیدن به یک رکورد جالب

به گزارش مرد کوچک، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در صورت حضور و گلزنی در دیدار مقابل رئال مادرید به رکورد جالبی دست پیدا می کند.

مسی به دنبال رسیدن به یک رکورد جالب

به گزارش ، لیونل مسی، ستاره تیم فوتبال بارسلونا در هفته های گذشته عملکرد مطلوبی را در رقابت های لالیگا نشان داده است و در صورت حضور مقابل تیم فوتبال رئال مادرید در لالیگا به رکوردی جالب دست خواهد یافت.

این ستاره آرژانتینی تا به حال با لباس کاتالان ها در 89 استادیوم مختلف به میدان رفته است و در صورت حضور در بازی فردا که در استادیوم دی استفانوی شهر مادرید برگزار می شود، حضور در نودمین استادیوم با پیراهن بارسلونا را تجربه خواهد کرد.

لیونل مسی تا کنون در 69 استادیوم پیروز به گلزنی شده است و در صورت به ثمر رساندن یک گل در بازی فردا شب، پیروز خواهد شد رکورد خود در گلزنی در استادیوم های مختلف را افزایش دهد و به 70 برساند.

مسی در صورت حضور در ال کلاسیکوی فردا مقابل رئال مادرید با 45 بازی و در کنار سرخیو راموس، رکورد دار حضور در تاریخ این مسابقه خواهد شد و نام خود را برای همیشه در تاریخ این مسابقات ثبت خواهد کرد.

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب و از ساعت 23:30 در دیداری حساس از چارچوب هفته سی ام لالیگا به مصاف شاگردان زیدان در تیم فوتبال رئال مادرید و در استادیوم دی استفانوی شهر مادرید خواهد رفت. دیداری که با توجه به حضور 2 تیم در رتبه های دوم و سوم جدول لالیگا از حساسیت بالایی برخوردار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1631

به "مسی به دنبال رسیدن به یک رکورد جالب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به دنبال رسیدن به یک رکورد جالب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید