مدیرعامل نیروی زمینی: مشکل روانخواه تا شروع مسابقات حل می شود

به گزارش مرد کوچک، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی تهران، عدم پرداخت جریمه 10 میلیون تومانی فدراسیون فوتبال را دلیل محرومیت روانخواه مطرح نمود و گفت که این مشکل به زودی حل می شود.

مدیرعامل نیروی زمینی: مشکل روانخواه تا شروع مسابقات حل می شود

محمود محمدخانی، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: طبق صحبتی که با روانخواه داشتم، او دو سال پیش از شرط بندی در فوتبال و تاثیر آن روی نتایج مسابقات صحبت کرد. به او گفتند این مصاحبه هماهنگ شده نبود و این صحبت ها باعث تشویش اذهان عمومی می شود. او ابتدا به پرداخت 20 میلیون تومان جریمه شد که پس از اعتراض، این رقم به 10 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: روانخواه که اعتقاد داشت صحبت کردن از ناهنجاری های فوتبال نباید جریمه ای به دنبال داشته باشد و مسائل این رشته باید توسط اهالی آن بیان شود، این جریمه را پرداخت نکرد که چنین حکمی صادر و او محروم شد.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی درباره ممنوعیت نشستن روانخواه روی نیمکت تیم تهرانی گفت: اگر بازی ها آغاز شود، روانخواه نمی تواند روی نیمکت بنشیند که در این باره با او صحبت می کنم. به روانخواه گفته اند این محرومیت با پرداخت این جریمه 10 میلیون تومانی برطرف می شود و این مشکل قطعاً تا آغاز رقابت ها حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1000

به "مدیرعامل نیروی زمینی: مشکل روانخواه تا شروع مسابقات حل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نیروی زمینی: مشکل روانخواه تا شروع مسابقات حل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید