مدل مفهومی نیسان پث فایندر نو در نمایشگاه خودرو شانگهای

به گزارش مرد کوچک، در نمایشگاه خودرو شانگ های که در حال برگزاری است یک کانسپت با همین نام به عنوان پیش نمایش جدیدترین نسل این مدل رونمایی شد، اما این نسخه یک کپی از مدل آمریکای شمالی نیست. گویا این شاسی بلند خانوادگی برای مطابقت با سلیقه چینی ها بازطراحی شده است.

مدل مفهومی نیسان پث فایندر نو در نمایشگاه خودرو شانگهای

این کانسپت از بدنه همان نسخه بازار آمریکای شمالی بهره می برد، اما نوار های نوری جلو و عقب نو ظاهر مدرن تری به آن داده اند.

چند سال پیش نیسان نسل پنجم نیسان پث فایندر را به عنوان مدل 2022 در ایالات متحده معرفی کرد، اما این شاسی بلند سه ردیفه هنوز راهی چین نشده است.

در نمایشگاه خودرو شانگ های که در حال برگزاری است یک کانسپت با همین نام به عنوان پیش نمایش نوترین نسل این مدل رونمایی شد، اما این نسخه یک کپی از مدل آمریکای شمالی نیست. گویا این شاسی بلند خانوادگی برای مطابقت با سلیقه چینی ها بازطراحی شده است.

این کانسپت از بدنه همان نسخه بازار آمریکای شمالی بهره می برد، اما نوار های نوری جلو و عقب نو ظاهر مدرن تری به آن داده اند. چراغ های جلو ظاهر شیک تری دارند و چراغ های روز جداگانه با جلوپنجره ای عریض تر ادغام شده اند. نیسان سپر جلو را بازطراحی نموده و چراغ های مه شکن را حذف نموده تا ظاهر تمیزتری به خودرو بدهد.

در عقب نیسان پث فایندر شاهد افکت سه بعدی برای چراغ های عقب و یک اسپویلر سقفی نو هستیم. نیسان بعلاوه در این مدل مفهومی از شر برف پاک کن عقب خلاص شده و باربند های کم ارتفاع را برای ارائه ظاهری اسپرت تر نصب نموده است. طراحی چرخ دو-رنگ با پنج گروه شش اسپوک نیز توجه را به خود جلب می نماید.

فضای داخلی نیسان پث فایندر

کابین این کانسپت شبیه مدل های کنونی نیسان پث فایندر است، اما تزئینات مسی رنگ و دریچه های هوای به روزشده در آن به چشم می خورد. صفحه نمایش دوگانه کمی فرق دارد، چون نمایشگر ها به لطف یک قاب ضخیم یکپارچه شده اند. هنوز معین نیست که آیا این تغییرات ظریف پیش نمایشی از یک نسخه به روزشده برای آمریکای شمالی است یا برای مدل آینده بازار چین در نظر گرفته شده است.

نیسان هیچ جزئیاتی در خصوص پث فایندر ارائه نمی دهد. فقط می گوید که این کانسپت در کنار نوترین نسل قشقایی در نمایشگاه خودرو شانگ های به نمایش گذاشته شده است. این کراس اوور کوچک اولین حضورش در چین پیش از عرضه در بازار این کشور در ماه آگوست را تجربه می نماید.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2211

به "مدل مفهومی نیسان پث فایندر نو در نمایشگاه خودرو شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل مفهومی نیسان پث فایندر نو در نمایشگاه خودرو شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید