قدردانی ویژه از 3 دختر در شهر آفتاب

به گزارش مرد کوچک، از بچه ها دختر شهدایی که در شهرداری منطقه12 فعالیت می نمایند، تجلیل شد.

قدردانی ویژه از 3 دختر در شهر آفتاب

به گزارش خبرنگاران، در مراسمی که با هدف گردهمایی خانواده بزرگ شهرداری منطقه12 در مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب برگزار گردید، از بهناز کیان فرزند شهید مطلب کیان، اسما حجتی فرزند شهید علی حجتی و فاطمه سمیعی پنجی فرزند آتش نشان شهید رضا سمیعی پنجی قدردانی شد.

در این مراسم، بعلاوه از مهدیه عرب قهرمان مسابقات ورزشی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال بانوان تجلیل شد که یکی از بانوان افتخارآفرین شاغل در شهرداری منطقه است.

شهردار منطقه در دورهمی 3هزار نفری کارکنان شاغل در قلب طهران و خانواده هایشان با تأکید بر اهمیت ارتقای روحیه و نشاط آنان گفت: برنامه هایی از این دست با هدف تأمین رضایت و خرسندی شما تدارک دیده شده و کوشش ما این است که در مناسبت های مختلف تداوم داشته باشد.

امیر یزدی با اشاره به روز مادر، به یادآوری خصیصه های ارزنده بانوی بزرگ الشأن اسلام، حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: با توجه به سفارش های مؤکد دین مبین اسلام در توجه به مقام شامخ مادر، به راستی که طریق سعادت بانوان ما تأسی از این الگوی بی همتا در عمل به نقش مادری و همسری برای خانواده است. امیدوارم با مطالعه دقیق راه و روش ایشان، شاهد بالندگی بانوان و در پی آن جامعه سربلند ایرانی- اسلامی خود باشیم.

در حاشیه این جشن که با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود، غرفه های مختلفی از جمله گریم بچه ها، نقاشی چهره با سیاه قلم، بادکنک آرایی برای بچه ها، بازی و ورزش و... در محوطه نمایشگاه برپا شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2170

به "قدردانی ویژه از 3 دختر در شهر آفتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی ویژه از 3 دختر در شهر آفتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید