فیلمبرداری 2 اثر سینمایی را انجام می دهم، چالش انتخاب بازیگران

به گزارش مرد کوچک، مجتبی رحیمی فیلمبردار سینما در مصاحبه با خبرنگاران درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر صاحبان 2 فیلم سینمایی با عنوان های هفت خط و زن خوب پروانه ساخت این آثار را دریافت نموده اند و قرار است به زودی کار فیلمبرداری این آثار را شروع کنم.

فیلمبرداری 2 اثر سینمایی را انجام می دهم، چالش انتخاب بازیگران

وی اضافه نمود: پیش از این قرار بود کار کارگردانی هفت خط را قدرت الله صلح میرزایی انجام دهد اما از آنجا که او به کارگردانی یک سریال مشغول شد دیگر نتوانست این کار را انجام دهد از همین رو محسن وزیری تهیه کننده هفت خط مشغول رایزنی با کارگردان های مختلف است اما هنوز با کسی به نتیجه نرسیده است.

فیلمبردار چهار اصفهانی در بغداد عنوان نمود: در حال حاضر بسیاری از عوامل پشت صحنه برای همکاری در هفت خط قرارداد بسته اند اما هنوز حضور بازیگران قطعی نشده است زیرا بازیگرانی که مدنظر است در پروژه های مختلف مشغول ایفای نقش هستند به همین دلیل باید ببینیم چه زمان وقتشان خالی می گردد و به محض قطعی شدن بازیگران، فیلمبرداری شروع می گردد.

به گفته رحیمی، هفت خط که یک فیلم طنز است در تهران، شمال کشور و اصفهان فیلمبرداری می گردد.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش درباره فیلم سینمایی زن خوب اعلام کرد: این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد بانکی مانند هفت خط با مشکل بازیگر رو به رو است. از آنجایی که این روزها تا بازیگر خوبی در پروژه نباشد فروش چندانی نمی کند باید دست نگه داشت تا سر بازیگران کمی خلوت تر گردد. با این وجود طبق برنامه ریزی ها یک ماه بعد از انعقاد قرارداد با بازیگران، فیلمبرداری این اثر شروع می گردد.

رحیمی در سرانجام اظهار کرد: این فیلم که درباره مسایل اجتماعی و خانوادگی است در اصفهان فیلمبرداری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 82

به "فیلمبرداری 2 اثر سینمایی را انجام می دهم، چالش انتخاب بازیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمبرداری 2 اثر سینمایی را انجام می دهم، چالش انتخاب بازیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید