فوتبال دنیا، اتفاق غیرمنتظره برای منچستریونایتد پیش از مصاف با والنسیا

به گزارش مرد کوچک، فوتبال دنیا - پیش از بازی شب گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا، اتفاقی غیرمنتظره رخ داد.

فوتبال دنیا، اتفاق غیرمنتظره برای منچستریونایتد پیش از مصاف با والنسیا

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (سه شنبه) پس از تساوی بدون گل شاگردانش خانه مقابل والنسیا، خستگی را دلیل عدم کسب نتیجه مطلوب دانست.

او پس از بازی دلیل خستگی شاگردانش را گرفتار شدن در ترافیک شهر منچستر و عدم همکاری پلیس با تیم او در مسیر استادیوم اولدترافورد دانست.

مورینیو در توضیح ماجرا گفت: ما هتل را ساعت 6 ترک کردیم با این تصور که مثل همیشه در نهایت 30 دقیقه برای رسیدن به استادیوم کافی است اما پلیس از اسکورت اتوبوس ما خودداری کرد و به این ترتیب خودمان به سمت استادیوم به راه افتادیم و 75 دقیقه طول کشید تا از هتل لاوری به استادیوم برسیم، البته یوفا و داور بازی با ما همکاری کردند و اجازه دادند بازی را 5 دقیقه تأخیر شروع گردد چون ما حداقل نیم ساعت زمان احتیاج داشتیم که برای بازی آماده شویم. با این حال مسئله ای از نظر سازماندهی بازی وجود نداشت.

مورینیو ادامه داد: ما به همه خطراتی و تبعاتی که دیر رسیدن به استادیوم می توانست برای مان به همراه داشته باشد، مطلع بودیم اما پلیس به ما خبر داد که قصد ندارد ما را تا استادیوم همراهی کند. شکست ناباورانه رئال مادرید و برتری پرگل رم، توقف خانگی منچستریونایتد و بایرن مونیخ

موضوع مهم دیگری که مورینیو پس از بازی به آن اشاره داشت، اظهارات اخیر پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد در انتقاد از وضعیت فعلی این تیم بود.

سرمربی منچستریونایتد از جواب دادن به او خودداری و بیان کرد: احتیاجی نیست بدانم اسکولز چه چیزی گفته است. او هر چیزی که دلش خواسته گفته و من هم به شنیدنش علاقه ای ندارم. در این کشور آزادی بیان وجود دارد و هر کسی می تواند نظرش را بگوید. او هم هرچه می خواهد می تواند بگوید.

مورینیو که نتیجه بازی تیمش را نه خوب می دانست نه بد، در نهایت به طرفداران به خاطر نارضایتی از وضعیت تیم شان حق داد. در جریان بازی نه تنها بخش هایی از سکوهای استادیوم اولدترافورد به نشانه اعتراض خالی بود بلکه برخی از آنهایی هم که به استادیوم رفته بودند، به نشانه نارضایتی از شیوه بازی شیاطین سرخ سوت می زدند. آقای خاص در این باره هم گفت: نتیجه بدی نیست اما خوب هم نیست. ما دو بازی دیگر برابر یوونتوس داریم که باید از آنها امتیاز بگیریم. گروه ما بسیار سخت است. با این حال من 200 درصد در کنار طرفداران هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 59

به "فوتبال دنیا، اتفاق غیرمنتظره برای منچستریونایتد پیش از مصاف با والنسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اتفاق غیرمنتظره برای منچستریونایتد پیش از مصاف با والنسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید