فروش خیره کننده آیفون 11

به گزارش مرد کوچک، تحلیلگران تجاری در وال استریت و توزیع کنندگان محصولات الکترونیکی در آمریکا از فروش بی سابقه تازه ترین گوشی تلفن همراه آیفون 11 خبر داده اند.

فروش خیره کننده آیفون 11

اپل هفته گذشته از سه محصول جدید خود در حوزه تلفن همراه با نام های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد. این محصولات از 699 دلار تا 1099 دلار قیمت گذاری شده اند.

به گزارش رویترز، مقامات شرکت توزیع کوپرتینو در کالیفرنیا گفته اند تقاضا برای آیفون از انتظارات فراتر رفته است. به گفته این شرکت عمده خرید محصول جدید اپل از سوی چینی ها بوده است. چین در سال 2018 سومین خریدار بزرگ محصولات اپل بود.

وبسایت تجاری بزرگ JD.com که متعلق به چین است روز یکشنبه بیان کرد تقاضا برای پیش خرید آیفون 11 در مقایسه با آیفون قبلی موسوم به ایکس.اس 480 درصد رشد داشته است. همین آمار در دیگر وبسایت تجاری بزرگ چین به نام Tmal متعلق به سایت علی بابا رشدی 335 درصدی را نشان می دهد.

با این حجم وسیع از تقاضاها، شرکت توزیع محصول کوپرتینو پیش بینی خود را از فروش 65 تا 70 میلیون دستگاه آیفون در سال 2019، به فروش 70 تا 75 میلیون دستگاه تغییر داده است.

تحلیل گران می گویند با این حجم استقبال از آیفون11، اپل احتمالا رکورد فروش سه ماهه خود را خواهد شکست.

شرکت اپل بنابر رویه خود از نحوه عملکرد پیش فروش آیفون آماری منتشر نمی کند و سهامداران باید برای دانستن میزان موفقیت فروش محصولات آن تا انتشار گزارش سه ماهه جاری صبر نمایند.

اپل در هفته گذشته از جدیدترین محصول خود در حوزه تلفن همراه رونمایی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 382

به "فروش خیره کننده آیفون 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خیره کننده آیفون 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید