فروش خودرو در سامانه یکپارچه تا امشب ادامه دارد

به گزارش مرد کوچک، فروش خودرو در سامانه یکپارچه تمدید شد. مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: از صبح روز چهارشنبه 12 مدل خودروی وارداتی به متقاضیانی که قبلاً در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده و در نوبت تحویل خودرو قرار دارند، عرضه می گردد.

فروش خودرو در سامانه یکپارچه تا امشب ادامه دارد
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

او درباره تمدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه گفت: قرار بود ساعت 24 امشب این ثبت نام به اتمام برسد. ولی به علت اینکه برای بعضی کاربران مشکل پیدا شد، سامانه 24 ساعت یعتی تا امشب تمدید می گردد.

لازم به ذکر است؛ از این 12 مدل خودروی عرضه شده در این نوبت، هفت خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج خودرو دارای قیمت علی الحساب در مبادی ورودی هستند. لذا سایر هزینه ها از جمله عوارض قانونی پس از ترخیص، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

تخصیص خودروها نیز بر اساس رتبه ثبت نامی متقاضی و اولویت انتخابی خودرو صورت می گیرد. ترتیب چینش سه اولویت انتخابی در این مرحله از ثبت نام حائز اهمیت است.

پس از اعلام نتایج، پیامک واریز از سوی شرکت برای منتخبان ارسال خواهد شد. پس از آن، مشتریان ظرف پنج روز فرصت دارند مبلغ اعلامی را به حساب شرکت واریز نمایند. طبیعتاً عدم واریز وجه در مدت مقرر، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه حذف می گردد.

خودروها برای قراردادهای منعقده، حداکثر سه ماهه تحویل خواهند شد. واردنمایندگان می بایست حداکثر تا سه ماه پس از انعقاد قرارداد، نسبت به صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس قیمت قطعی اعلام شده به وسیله شورای رقابت اقدام نمایند و همزمان تحویل خودرو به متقاضی صورت پذیرد.

در صورت تاخیر در تحویل، قراردادهای مذکور مشمول جرائم تاخیر در تحویل مقرر در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف نمایندگان خودرو و دستورالعمل های صادره در این خصوص خواهند شد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

جئومتری C قدیمی با فرداموتورز به بازار می آید / همه چیز درباره کراس اوور برقی جیلی

شاین مکس هیبرید آنالیز شد / اولین سدان چینی هیبریدی ایران خودرو چگونه است؟

ون هایما 7x آنالیز شد / آیا به سرنوشت هم کلاس هایش دچار می گردد؟

هایما 8 اس ایران خودرو آنالیز شد / مشخصات فنی و قیمت

زیباترین کشنده رنو T انتخاب شد

جلال رشیدی کوچی رد صلاحیت شد / تنها حامی واردات خودرو کنار گذاشته شد؟

لاستیک ماشین چگونه فراوری می گردد؟ / گزارش اختصاصی از کارخانه گلدستون

باتری اتومبیل چگونه فراوری می گردد؟ / گزارش اختصاصی بیت ران از کارخانه باتری سازی

چراغ خودرو چگونه ساخته می گردد؟ / تضاد زیبای پلاستیک و حرارت!

منبع: بیت ران
انتشار: 16 دی 1402 بروزرسانی: 16 دی 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2281

به "فروش خودرو در سامانه یکپارچه تا امشب ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خودرو در سامانه یکپارچه تا امشب ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید