عبادی: کسب مدال در تیراندازی با کمان سخت شده است، باید با تمرینات مداوم خود را به روز نگه داریم

به گزارش مرد کوچک، ملی پوش تیراندازی با کمان ایران گفت: کشورهایی مانند مالزی، هند، کره جنوبی و چین تایپه پشت سر ایران در حرکت هستند و ما نمی توانیم با خیال راحت برای کسب مدال حرکت کنیم.

عبادی: کسب مدال در تیراندازی با کمان سخت شده است، باید با تمرینات مداوم خود را به روز نگه داریم

اسماعیل عبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا گفت: اردوهای تیم ملی در بخش کامپوند یکی دو ماه بعد از المپیک شروع و مسابقات داخل سالن برگزار گردید و سپس در ابتدای سال 96 در کاپ آسیایی تایلند شرکت کردیم و در فینال با شکست مقابل هند به مدال نقره تیمی رسیدیم. در بخش انفرادی نیز من و پریسا براتچی هر کدام صاحب یک مدال طلا شدیم.

وی در ادامه اضافه نمود: در بخش میکس هم با توجه به اینکه مدت ها بود بدون کسب مدال و دست خالی برمی گشتیم دوباره به مدال رسیدیم و صاحب مدال برنز شدیم که این موضوع می تواند نوید بخش اتفاقات خوبی در بازی های آسیایی اندونزی و در بخش میکس تیم باشد. با این مدال می توانیم در آینده امیدوار به کسب امتیازات خوبی باشیم و بتوانیم با اختلاف حریفان خود را شکست دهیم.

ملی پوش تیراندازی با کمان کشورمان یادآور شد: در بخش کامپوند ایران از قدرت های اصلی آسیا و حتی دنیا است اما این باعث نمی گردد که با خیال راحت در مسابقات شرکت کنیم. در حال حاضر مالزی سرمایه گذاری خوبی در این رشته انجام داده و سطح کامپوند در این کشور بالا رفته و در کاپ آسیایی تایلند هم کمانداری از مالزی در بخش انفرادی کامپوند مردان مدال نقره گرفت و در بخش تیمی نیز برنز گرفتند و در بخش میکس تیم هم عملکرد خوبی داشتند.

وی تاکید نمود: علاوه بر مالزی کشورهایی مانند هند، کره جنوبی و چین تایپه هم پشت سر ایران در حرکت هستند و ما نمی توانیم با خیال راحت برای کسب مدال حرکت کنیم و کسب مدال مطمئنا سخت تر خواهد شد. ضروری است با تمرینات مداوم خود را به روز نگه داریم. به علاوه با توجه به سوابق مدال آوری ایران در کامپوند و صندلی ایران در آسیا، حریفان ما با دقت و احتیاط بیشتری در رقابت با ما تیر می زنند و به راحتی به کمانداران ایران امتیاز نمی دهند و این موضوع کار را سخت تر نموده است.

عبادی درخصوص اردوهای آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: تا اینجای کار اردوها به صورت منظم برگزار گردیده و تا آنجا که در توان فدراسیون بوده در مسابقات شرکت کردیم. البته برگزاری اردوهای منظم و حضور در مسابقات یاری زیادی به حفظ و ارتقای آمادگی کمانداران دارد.

وی توضیح داد: قطع شدن و تعطیلی اردو باعث افت بدنی و رکوردی کمانداران می گردد. متاسفانه مسائل اقتصادی در همه فدراسیون ها هم وجود دارد و فدراسیون ما نیز مستثنی نیست و همین مسائل ممکن است باعث قطع شدن اردوها گردد البته خوشبختانه تا اینجای کار، فدراسیون تا جایی که توانسته اردوها را به صورت منظم برگزار نموده و کمبودی در اردوها وجود نداشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 592

به "عبادی: کسب مدال در تیراندازی با کمان سخت شده است، باید با تمرینات مداوم خود را به روز نگه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: کسب مدال در تیراندازی با کمان سخت شده است، باید با تمرینات مداوم خود را به روز نگه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید