طراحی قایق پیشرفته تفریحی با الهام از ماموریت های فضایی

به گزارش مرد کوچک، یک شرکت هلندی سازنده کشتی ها و قایق های تفریحی با الهام از تجهیزات ماموریت های فضایی دست به فراوری یک قایق بزرگ تفریحی آلومینیومی زده است.

طراحی قایق پیشرفته تفریحی با الهام از ماموریت های فضایی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شرکت هلندی رویال هویسمن یک قایق بزرگ تفریحی فراوری نموده که بزرگترین قایق تفریحی آلومینیومی دنیا لقب گرفته و در آن از روش های مهندسی مورد استفاده در ماموریت های فضایی آژانس فضایی اروپا بهره گرفته شده است.

این قایق تفریحی که عقاب دریایی 2 نام دارد، 81 متر طول دارد و بخش عمده آن از سازه های کامپوزیتی کربنی مورد استفاده در سفینه های فضایی تشکیل شده است. همچنین سیستم مدیریت و فرماندهی این کشتی به گونه ای طراحی شده که در آن از نرم افزارهای مورد استفاده در کپسول های فضایی برای مدیریت امور و افزایش بهره وری استفاده شده است.

از جمله بخش های این قایق تفریحی که با تجهیزات و سیستم مدیریت مشابه با کپسول های فضایی طراحی شده اند، می توان به بخش های جابجایی بادبان ، پیشران ، نیرو ، گرمایش ، تهویه مطبوع؛ الکترونیک و طراحی داخلی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 735

به "طراحی قایق پیشرفته تفریحی با الهام از ماموریت های فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی قایق پیشرفته تفریحی با الهام از ماموریت های فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید