ضدعفونی و گندزدایی مداوم شهر خنداب

به گزارش مرد کوچک، شهردار خنداب از ضدعفونی و گندزدایی مداوم این شهر خبرداد.

ضدعفونی و گندزدایی مداوم شهر خنداب

سلیمی شهردار خنداب در حاشیه ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر خنداب در گفتگو با خبرنگار از ، گفت: در جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر خنداب از سوی شهرداری به صورت مداو انجام می شود.

سلیمی اضافه کرد: از ابتدا شیوع کرونا ویروس عملیات گندزدایی کلیه معابر و نقاط پر رفت و آمد شهر خنداب هرروز از سوی شهرداری شروع شده و تا شکست کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: در روز هایی که با بحران به ویروس کرونا روبرو هستیم نیرو های شهرداری خنداب و سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند و همواره با سایر دستگاه های اجرایی و مشارکت شهروندان عزیز نسبت به اقدامات پیشگیرانه اهتمام ویژه دارند.

شهردار خنداب بیان نمود: همچنین به منظور افزایش بهداشت محیطی، حفظ آرامش و تامین سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عملیات پاکسازی تمامی معابر و اماکن عمومی و خیابان های پرتردد و پر تجمع شهر خنداب به صورت مداوم و روزانه صورت می گیرد.

او ادامه داد: تمامی ظرفیت های موجود شهرداری از جمله ظرفیت فرهنگی و اجتماعی و امکانات تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری برای پیشگیری از انتشار کرونا ویروس در بین شهروندان استفاده می شود تا انشا الله بتوانیم با همراهی و همکاری همه جانبی شهروندان عزیز این بیماری ویروسی را شکست دهیم.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 914

به "ضدعفونی و گندزدایی مداوم شهر خنداب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی و گندزدایی مداوم شهر خنداب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید