سونا اکسیژن؛ راه حلی برای چربی سوزی

به گزارش مرد کوچک، این دستگاه همچنین برای درمان زخم های دیابتی، افزایش سطح ایمنی بدن و افزایش عملکرد ریه و سیستم تنفسی کاربرد دارد. درمان بیماری های پوستی استفاده می گردد

سونا اکسیژن؛ راه حلی برای چربی سوزی

محققان یکی از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد واحد های فناور پارک علم و فناوری مازندران سونا اکسیژن فعالی را عرضه کردند که استفاده از آن علاوه بر چربی سوزی، موجب بهبود زخم های دیابتی و افزایش سطح ایمنی بدن خواهد شد، ضمن آنکه در درمان گرفتگی عضلات غواصان موثر است.

علی خواجوی مقدم، مجری طرح دستگاه ساخته شده در این شرکت دانش بنیان را سونا اکسیژن فعال دانست و گفت: این دستگاه دارای فناوری ای است که در کشور های پیشرفته ای، چون آلمان و آمریکا در حوزه های مختلف کاربردی شده است که از آن جمله می توان برای کاهش وزن اشاره نمود.

وی جوان سازی پوست را از دیگر کاربرد های این دستگاه نام برد و یادآور شد: این دستگاه همچنین برای درمان زخم های دیابتی، افزایش سطح ایمنی بدن و افزایش عملکرد ریه و سیستم تنفسی کاربرد دارد. درمان بیماری های پوستی استفاده می گردد

خواجوی با بیان این که این دستگاه برای درمان بیماری های پوستی استفاده می گردد، به مکانیزم عملکردی این دستگاه اشاره و گفت: پس از آنکه فرد در داخل محفظه این دستگاه نهاده شد (سر وی بیرون از دستگاه است) از یک بخش آن همانند سونای معمولی بخار آب به داخل محفظه تزریق می گردد و از سوی دیگر ژنراتور اکسیژن این دستگاه، اکسیژن را به محفظه راهنمایی می نماید.

به گفته وی، بخار موجب باز شدن منافذ پوست می گردد و اکسیژن فعال به وسیله منافذ باز شده پوست جذب خون خواهد شد و از این طریق با افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی رخ خواهد داد. 30 دقیقه استفاده از این سونا به میزان 600 کالری سوزانده می گردد.

این محقق، دستگاه سونا اکسیژن فعال را جزو فناوری های برتر در زمینه ورزشی و کاهش وزن توصیف کرد و یادآور شد: این دستگاه بدون عوارض و استفاده از مواد شیمیایی و سمی قادر به بهبود عملکرد ریه ها و افزایش سطح ایمنی بدن می گردد؛ چراکه این دستگاه اکسیژن هوا را دریافت و تبدیل به اکسیژن فعال نموده و به داخل محفظه سونا تزریق می نماید.

مجری طرح با اشاره به اثرات کاربرد این دستگاه برای غواصان، شرح داد: غواصان با فرو رفتن در اعماق دریا، همیشه دچار گرفتگی عضلات می شوند و با نشستن در داخل محفظه این دستگاه، با افزایش سطح اکسیژن خون، گرفتگی عضلات آن ها به سرعت بهبود می یابد.

منبع: فرادید
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1043

به "سونا اکسیژن؛ راه حلی برای چربی سوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونا اکسیژن؛ راه حلی برای چربی سوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید